Acura MDX SUV Forums banner
281 - 288 of 288 Posts
Heeltoe maakt een geweldige cat-back uitlaat. Het is de atlp-uitlaat. Geen resonatoren en geen drone binnenin! Klinkt geweldig. Zou het ten zeerste aanbevelen. Er zijn ook verbeterde laadbuizen en inlaatkits van prl. De laadbuizen zorgen ervoor dat hij sneller opspoelt en het stage 1 filter en de pijp maken de turbo luider. Een must-have om het allemaal te laten klinken zoals het voelt tijdens het rijden!

@bdopper Heeft u het ATLP-systeem op uw Type S? Zo ja, kunt u dan een foto plaatsen van hoe het er geĂŻnstalleerd uitziet?

Ziet er geweldig uit! Bedankt voor het plaatsen. Heeft het geluid helemaal geen drone?

Kunnen we wat geluidsfragmenten krijgen van binnenuit de cabine bij snelwegsnelheden? Ik weet dat Heeltoe en 503pdxcars hun video's van hetzelfde systeem hebben. Ze zeggen allebei dat er geen drone is, maar ze plaatsen geen video van cruisen op de snelweg met 65/75/80.

Ziet er geweldig uit! Bedankt voor het plaatsen. Heeft het geluid helemaal geen drone?
Geen drone. Lichte radio & nauwelijks de uitlaat te horen vanuit de cabine. Ik koos voor de atlp omdat alles wat ik over function werk hoorde... mensen stuurden ze terug omdat de drone vreselijk was in de auto. Ik kwam in contact met heeltoe toen ze net begonnen met de productie van de atlp voor de mdx. Het duurde vier maanden om het te krijgen, maar het was het helemaal waard. Zou nu niet meer zo lang moeten duren. De auto schreeuwt nu, klinkt geweldig 👍

281 - 288 of 288 Posts