Cześć wszystkim
Chcę kupić własny klucz dynamometryczny, aby zajmować się wymianą kół zimowych / letnich w moim 22 a spec.
Mam dość płacenia 50-60 $ x 2 za 2 pojazdy i tego, że dealerzy rysują koła i się tym nie przejmują itp. Nawet moje fabrycznie nowe felgi glint zostały porysowane przez dealera i niestety właśnie zauważyłem, że moje shark greys mają wgniecenie i nigdy nawet nie jeździliśmy. Przynajmniej wymienię glinty.
Nigdy wcześniej nie używałem klucza dynamometrycznego, więc moje pytanie brzmi, jaka specyfikacja jest zalecana, jaki rozmiar nakrętki koła (oem) jest zalecany, jakie ustawienia i wskazówki. Instrukcja obsługi była niejasna w przypadku wielu z tych informacji. Dzięki wam wszystkim
Chcę kupić własny klucz dynamometryczny, aby zajmować się wymianą kół zimowych / letnich w moim 22 a spec.
Mam dość płacenia 50-60 $ x 2 za 2 pojazdy i tego, że dealerzy rysują koła i się tym nie przejmują itp. Nawet moje fabrycznie nowe felgi glint zostały porysowane przez dealera i niestety właśnie zauważyłem, że moje shark greys mają wgniecenie i nigdy nawet nie jeździliśmy. Przynajmniej wymienię glinty.
Nigdy wcześniej nie używałem klucza dynamometrycznego, więc moje pytanie brzmi, jaka specyfikacja jest zalecana, jaki rozmiar nakrętki koła (oem) jest zalecany, jakie ustawienia i wskazówki. Instrukcja obsługi była niejasna w przypadku wielu z tych informacji. Dzięki wam wszystkim