Acura MDX SUV Forums banner

Pęknięcie dachu 2016

3K views 10 replies 8 participants last post by  Thartzler07  
#1 ·
Poszedłem dzisiaj obejrzeć MDX z 2016 roku. Znalazłem pęknięcie na dachu między szyberdachem a przednią szybą. Pęknięcie ugina się, gdy na nie naciskam. Czy ktoś z tego forum to widział? Spodziewałem się solidnego metalowego dachu, ale ten wydaje się być wykonany z plastiku. Co trzeba zrobić, żeby to naprawić?
 

Attachments

#2 ·
Oprócz pęknięcia dachu, oba drzwi po stronie kierowcy zostały nieco uszkodzone. Próbuję uzyskać kosztorys naprawy obu drzwi. Mam nadzieję, że ktoś z niedawnym doświadczeniem może się podzielić.
 

Attachments

#4 ·
Oprócz pęknięcia dachu, oba drzwi po stronie kierowcy były nieco uszkodzone. Próbuję uzyskać kosztorys naprawy obydwu drzwi. Mam nadzieję, że ktoś z niedawnym doświadczeniem może się podzielić.
Mam '16 i jestem prawie pewien, że to nie jest plastikowy dach. Patrząc na twoje zdjęcia, zgaduję, że ktoś nie wykonał najlepszej roboty przy naprawie wgniecenia w dachu. Wypełniacz karoserii pękł od tego czasu, pozwalając na wnikanie wilgoci, a metal pod spodem teraz rdzewieje.
Powodzenia w poszukiwaniach MDX.
 
#3 ·
Nie widziałem tutaj żadnych postów o dziwnym pęknięciu na dachu. Zastanawiam się, co się z nim stało. Drzwi wyglądają tak, jakby zostały nadmiernie otwarte, powodując wgniecenia.

Unikałbym kupowania tego MDX, chyba że to naprawdę super dobra oferta, a nawet wtedy kazałbym go sprawdzić w dobrym warsztacie blacharskim 'przed' zakupem, aby zorientować się, co mogło się stać i ile kosztowałaby naprawa. Pamiętaj, że koszt, który masz w głowie za naprawę, prawdopodobnie nie jest wystarczająco wysoki - praca w warsztacie blacharskim jest droga.

Ponieważ ten MDX ma już coś za sobą i nie otrzymał najlepszej opieki, zabrałbym go również do porządnego mechanika na inspekcję 'przed' zakupem, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych czerwonych flag, w tym możliwych uszkodzeń nadwozia/elementów pod spodem.

Zwróć uwagę na nacisk na 'przed' zakupem (mnóstwo ludzi popełnia błąd, że oddaje go do sprawdzenia 'po' zakupie - lub nigdy go w ogóle nie sprawdza, dopóki coś się nie zepsuje).
 
#6 ·
Dzięki wam …. Zdecydowałem się to odpuścić. Sprzedawca jest osobą prywatną. Niesamowity Carfax mówi, że ten pojazd nie miał wypadku, podczas gdy ewidentnie miał. Cała strona kierowcy została zezłomowana, a dach poważnie uszkodzony.
Carfax jest niezawodny lub zawodny w pokazywaniu uszkodzeń pojazdu. Jeśli rozbiję swój samochód, mogę zabrać go do "mojego lokalnego mechanika", zapłacić gotówką i nigdy nie pojawi się to w raporcie Carfax. W czym Carfax jest dobry, to problemy z tytułem, takie jak pojazd skasowany, które można próbować ukryć. Carfax oferuje gwarancję na przypadki oznaczone tytułem, ale nie oferuje żadnej ochrony na "rozbitych" pojazdach.
 
#8 ·
Mam nadzieję, że nie mieszkasz tam, gdzie jest naprawdę zimno, jeśli zdecydujesz się na Teslę. Jest czas i miejsce na samochody elektryczne, ale w normalnym, codziennym życiu na przedmieściach jeszcze nie. Zdecydowanie nie, jeśli wykonujesz jakąkolwiek poważną pracę na świeżym powietrzu lub zajęcia i musisz holować/przewozić przedmioty.
My "zanurzyliśmy" palce i wybraliśmy hybrydę Highlander z 2020 roku. '14 MDX to nasz drugi pojazd.
 
#10 ·
Dobry ruch, żeby to pominąć. Moim zdaniem korozja zaczęła się pod listwą przedniej szyby, gdzie nie widać, i przegryzła się na wylot. W nowoczesnych samochodach przednia szyba i dach są elementami konstrukcyjnymi, więc występują naprężenia, a skorodowana stal zawiodła i pękła. Miałem coś podobnego w samochodzie, który posiadałem dawno temu, który był w zimnym klimacie z solą na drodze. Prawie niemożliwe jest prawidłowe naprawienie tego, ponieważ stal jest zbyt cienka do spawania (nie wspominając o problemie świateł itp. wewnątrz).