Acura MDX SUV Forums banner
21 - 40 of 43 Posts
Discussion starter · #22 ·
Dit is een afbeelding van het dashboardkastje voor en na.

Mijn volgende project is het bouwen van een aangepaste behuizing voor de dvd-speler. Ik heb hem in een handdoek gewikkeld om te voorkomen dat hij de stof van het dashboardkastje bekrast.

Alle rommel die eerst in het dashboardkastje zat, past er nog steeds in.

Attachments

Discussion starter · #23 ·
De IR-ontvanger voor de dvd-speler bevindt zich hier. Ik wilde er een tijdelijke locatie voor, omdat ik hem kan dumpen zodra ik upgrade naar de Vizualogic-plafondeenheid.

Attachments

Discussion starter · #25 ·
ocuriel said:
Cool!:4:

Hoe heb je de achterkant van de stoel verwijderd?

Ik ga de mijne volgende week installeren

Geweldig werk. Netjes en overzichtelijk.
Bedankt voor de complimenten.

Trouwens: De FM-modulator die bij de Vizualogic-kit wordt geleverd, is waardeloos in een X. De OEM-stereo heeft geen antenneaansluiting, deze loopt via de bedrading. Bekijk Blitzsafe als je die functionaliteit nodig hebt.

Er zijn twee manieren om de stoelbekleding te verwijderen.
1. Pak hem aan de onderkant vast en trek hard. Hierdoor breken de plastic houders. Er zijn er twee voor elke rugleuning. Ik heb er een heleboel (30) om precies te zijn, als je er een paar wilt kopen, kan ik ze je redelijk goedkoop verkopen. Ze kosten ongeveer $ 2,50 per stuk bij de dealer.
2. Pak de hoes in het midden vast en trek hem zachtjes maar stevig naar je toe. Pak tegelijkertijd een van de zijkanten van de hoes vast en duw deze zachtjes maar stevig naar het midden. De zijkant springt uit zijn houder. Doe dan hetzelfde met de andere kant, maar deze is veel gemakkelijker. Zie afbeelding voor een meer visuele weergave.

In beide gevallen moet je de borgclips van de rugleuning verwijderen. Dat deel is vervelend moeilijk.

Attachments

turnival,
Zeer mooie beschrijving!!! Zeer nette installatie.

Een van de problemen die ik heb met hoofdsteunmonitoren is dat ik de hoofdsteunen constant verwijder om dingen te vervoeren. Ben je iets tegengekomen waarmee je de monitorkabels indien nodig van de hoofdsteun kunt loskoppelen?

Heb je ook hoofdsteunhoezen om potentiële dieven ervan te weerhouden je monitoren te zien?

Hoeveel kostten de monitoren? Met de dalende prijzen van LCD's dacht ik dat deze kleinere monitoren inmiddels in de $100-klasse zouden zitten.:(

Discussion starter · #27 ·
phins2rt said:
turnival,
Zeer mooie uitwerking!!! Zeer nette installatie.

Een van de problemen die ik heb met hoofdsteunmonitoren is dat ik de hoofdsteunen constant verwijder om dingen te vervoeren. Bent u iets tegengekomen waarmee u de monitorkabels van de hoofdsteun kunt loskoppelen indien nodig?

Heeft u ook hoofdsteunhoezen om potentiële dieven ervan te weerhouden uw monitoren te zien?

Hoeveel kostten de monitoren?:(
Bedankt,

Ik kan de hoofdsteunen niet losmaken zonder ze van de rugleuning te verwijderen, tie-wraps en dergelijke in en onder de stoel.

Ik heb nog geen hoofdsteunhoezen. Ik ga wat leer kopen en mijn vrouw laat er een paar maken, ze is goed met een naaimachine.
Vizualogic maakt geen hoezen voor andere auto's dan sommige GM-modellen, ze verkopen ook hun materiaal niet, heb ik gevraagd.

Ik heb de hoofdsteunen met de 7" monitoren al geĂŻnstalleerd, dvd-speler, 2 draadloze hoofdtelefoons en alle bedrading voor $ 879,00 van autobarn.com gratis verzending.
http://www.autobarn.net/headrests.html
Ze waren goed. Er was een probleem met mijn bestelling (niet alles verzonden) en ze hebben het meteen opgelost.

Ik denk dat je onbewerkte monitoren kunt krijgen voor $ 120- $ 150.

Weer een erg mooie, schone installatie en geweldige foto's.......zou nuttig moeten zijn voor iedereen met dit project.....bedankt voor het nemen van de tijd om de foto met de tekst toe te voegen.
Hannover

Mooie installatie
en de handleiding voor het verwijderen van de rugleuningen is geweldig en handig voor mijn toekomstige installatie.

Hoe dan ook, helaas is de MDX-hoofdsteun te klein voor een fatsoenlijke monitor, daarom zou ik waarschijnlijk ook voor vizualogic gaan.

of

Gewoon 2 boven het hoofd boven de hoofdsteun plaatsen.

Nogmaals bedankt

Ziet er geweldig uit! Ik heb net mijn eigen visualogic-kit besteld bij autobarn om deze aan te sluiten op mijn AVIC-N2-systeem.

Vraag:

Is het, zodra dit systeem is geĂŻnstalleerd, nog steeds mogelijk om een van de stoelen te verwijderen als dat nodig is voor ander werk? Ik bedoel, gebruikt de bedrading aan de onderkant een soort stekker die kan worden losgekoppeld, zodat de hele stoel kan worden verwijderd als dat nodig is?

Ik vraag dit omdat mijn bestuurdersstoelrails in de nabije toekomst mogelijk moeten worden vervangen, omdat ik tijdens het rijden wat speling krijg.

Bedankt

Discussion starter · #32 ·
Sly_ said:

Vraag:

Als dit systeem eenmaal is geĂŻnstalleerd, is het dan nog steeds mogelijk om een van de stoelen te verwijderen als dat nodig is voor ander werk? Ik bedoel, gebruikt de onderste bedrading een soort stekker die kan worden losgekoppeld, zodat de hele stoel kan worden verwijderd indien nodig?

Bedankt,

In mijn installatie heb ik de kabel met tie-wraps aan de op de stoel gemonteerde kabel vastgemaakt, maar de verlengkabel op dit punt niet vastgemaakt.

Als ik de stoel moet verwijderen, hoef ik alleen maar de verlengkabel los te koppelen en de stoel komt eruit volgens de standaardprocedures.

John

turnvinal said:

Bedankt,

In mijn installatie heb ik de kabel met tie-wraps aan de op de stoel gemonteerde kabel vastgemaakt, maar de verlengkabel op dit punt niet vastgemaakt.

Als ik de stoel moet verwijderen, hoef ik alleen maar de verlengkabel los te koppelen en de stoel komt er volgens de standaardprocedures uit.

John
Perfect! Bedankt John :)

Uitstekende installatie en opmerkingen, het maakte mijn Vizualogic-installatie veel, veel gemakkelijker. Ik zou waarschijnlijk nog steeds vastzitten met het proberen de stoelpanelen te verwijderen! Ik waardeer het ook dat je me die achterstoelclips hebt verkocht.

Mijn verhaal: Ik kocht de Vizualogic A-1250 dual DVD via TrailDuty op eBay voor $ 1.500. De A-1250 dual-serie plaatst een dvd/lcd-combinatie in elke hoofdsteun en verbindt met elkaar via een besturingsmodule, zodat mijn kinderen kunnen kijken wat ze willen of op de bronknop kunnen drukken om te zien wat de ander bekijkt. Andere coole functies zijn de infraroodzenders die zijn ingebed in de voorkant van de lcd-rand, het speelt MP3/WMA-bestanden af, het speelt iPod-audio/video af met de optionele VVIC-kabel, 1 in / 2 uit RCA-aansluitingen en een afstandsbediening.

Ik ging een stap verder door een USA Spec PA11-HON2y iPod / AUX-adapter en NavTool-navigatie naar video-converter toe te voegen. De audio-uitgang aan de bestuurderszijde van de Vizualogic-speler is aangesloten op AUX en de video is aangesloten op de NavTool-box, dus als ik de NavTool-schakelaar omzet en de wisselaar op schijf 6 zet, zie ik de video op het navigatiescherm en vul ik de auto met dvd-geluid. Ik koos voor NavTool omdat het visueel en functioneel identiek is aan de TVandNav2Go-box en $ 100 minder kost.

Hier zijn mijn aantekeningen en suggesties voor toekomstige installaties:
1. Je hebt twee stoelclips per kant nodig om de rugleuningen te vervangen.
2. Om de kabels gemakkelijk onder de stoel en het tapijt te leiden, schroef je de stoelen los en kantel je ze naar achteren. Er zit een kleine connector aan de achterkant van de navigatie-dvd-unit die tijdelijk moet worden verwijderd om te voorkomen dat de draad wordt belast.
3. Denk eraan om de dipswitch op de PA11-HON2y om te zetten om AUX-weergave mogelijk te maken.
4. De NavTool-harnas is kort en het bedraden van de aansluitingen onder de stoel zag er pijnlijk uit, dus ik gebruikte een standaard M/F 9-pins seriële kabel om de video van de NavTool-harnas naar de NavTool-box onder het dashboard te verlengen. Eenmaal onder het dashboard was het veel gemakkelijker om alle aansluitingen te maken en de schakelaar op een goede plek te monteren.
5. De stroomaansluiting is er een die fabrikanten al jaren gebruiken. Ik nam een achteruitrijlichtschakelaar van een 1967 GTX met bijpassende connector en maakte mijn eigen tussenverbindingen voor stroom en aarde. De enige aftakking die ik moest maken, was in het wit/blauw van de radio voor de constante stroom.
6. De NavTool-schakelaar werd in het stopcontactgebied weggestopt door van bovenaf te boren terwijl de radio eruit was. Het is gemakkelijk toegankelijk en niet zichtbaar.
7. Laat een druppellader op de batterij staan ​​terwijl je het systeem test.
8. Laat de kinderen alleen helpen als het tijd is om het systeem te testen….

Het duurde langer dan ik dacht om de installatie te doen, maar mijn familie en ik zijn blij met de resultaten. Veel dank aan dit forum en zijn bijdragers voor productaanbevelingen en installatietips.

Foto van de connector die ik heb gemaakt. Het grijze deel komt van een 67 GTX achteruitrijschakelaar en ik weet dat ik het op andere dingen heb gezien, zoals luidsprekerbedrading en sigarettenaanstekers (oude autogek hier). De turquoise delen zijn eenvoudige geĂŻsoleerde connectoren die bij Pep Boys zijn gekocht. Dit ding wordt aangesloten tussen het stopcontact en de kabelboom, waardoor het niet nodig is om de kabelboom aan te boren.

Attachments

En tot slot een echt slechte foto van het eindproduct. De bestuurderszijde en de navigatie tonen Shrek2, terwijl de passagierszijde Lady en de Vagebond toont. Afgezien van de toevoeging van de NavTool en AUX-box, is het bijna identiek aan de nette installatie van turnvinal, wie ik waardeer voor het delen van zijn ervaring.

Attachments

Ziet er echt mooi uit!!:29:

Zat er bij je kit hoezen voor de hoofdsteunen? Mijn grootste zorg is dat potentiële dieven die monitoren echt kunnen zien!

21 - 40 of 43 Posts