Acura MDX SUV Forums banner
221 - 240 of 528 Posts
Niestety, jak dobry tata, musiałem pożyczyć mojego 22 MDX Advance mojemu młodszemu synowi. Jego Jeep GC z 2017 roku jest w warsztacie z problemami z skrzynią biegów (czkawka i nieregularne zmiany biegów). Kupił go jako używany CPO 2 lata temu w lipcu. Mądrze wziął przedłużoną gwarancję (po konsultacji ze mną). Dealer Jeepa wysłał powiadomienie do biura regionalnego w sprawie nowej skrzyni biegów. Gwarancja, jeśli zostanie zatwierdzona (?), przyznaje możliwość korzystania z samochodu zastępczego, ale żadne nie są dostępne, a polisa nie przewiduje samochodu zastępczego w okresie "oceny". Więc jako emeryt pozwoliłem mojemu synowi wziąć mojego MDX, aby uniknąć drogiego wynajmu i dostać się do pracy! Twoje dzieci są Twoimi dziećmi przez resztę Twojego życia. On i jego żona oraz 2 dzieci kupili dom w październiku, który wymaga dużo pracy i $$$$$$. Jak stare stacje benzynowe Esso Gas (wtedy Exxon) zwykły mówić: Happy Motoring!
 
Zainstalowałem je wczoraj za pomocą rzepu podobnego do Euro. Nie powinno być problemu z używaniem trzeciego rzędu, ale nie chciałem ich instalować na stałe. Zakrywają dostęp do schowków w podłokietnikach.
Rzep dobrze trzyma, ale musiałem użyć trochę kleju, aby zapewnić lepsze połączenie z ochraniaczami.
Kolejną zaletą ochraniacza jest to, że taca bagażowa porusza się znacznie mniej.
^^^Co on powiedział.
Jeśli @Type$ jeszcze ich nie zainstalował, gorąco polecam podejście z rzepem. Wiercenie wewnątrz jest dla mnie zbyt inwazyjne i trwałe, gdy istnieją realne alternatywy. Ponadto, jak zauważył Maik, tracisz dostęp do uchwytów na kubki. Z instalacją na rzep, jeśli podróżowałbym z ludźmi (małymi ludźmi) w trzecim rzędzie, mogę po prostu wyciągnąć ochraniacze boczne.

Cały proces nakładania około 8-9 kwadratów rzepu na tył ochraniaczy i przyklejania ich zajął może godzinę.
Odklejenie podkładu z rzepu było najtrudniejszą częścią.

@Maik - Umieściłem lepszy materiał rzepu na spodzie tacy bagażowej na przedniej części, pozostawiając obszar składania luźny. Z odpowiednim rzepem i ochraniaczami bocznymi taca nawet się nie rusza. Wszystko jest w porządku!
Mogę się oprzeć i wrzucić tam moje kije golfowe, nie martwiąc się o uszkodzenie wnętrza.
 
Unfortunately, Like a Good Daddy , had to Loan my 22 MDX Advance to my younger son> His 2017 Jeep GC is in the shop with some Tranny problems (hiccups and erratic shifts). He bought it as a CPO used 2 years ago this July. Smartly, he took the Extended Warranty (with Consultation with me). The Jeep dealer has a notice into the Regional office for a new Tranny. The Warranty, if Approved (?) grants the use of a loaner But none are available , and the policy does not give a loaner during the "evaluation" period. So as a retiree, I let my son have my MDX so to avoid an expensive rental and get to work!. Your Kids are Your Kids for The Rest of Your Life. He and his wife and 2 Kids just bought a house in October which requires lots of work and $$$$$$. As the old Esso Gas (then Exxon) gas stations would say: Happy Motoring!
To właśnie robimy, my ojcowie. Oczywiście, pomagasz swojemu odpowiedzialnemu synowi. Jednak wyraźnie przegapiłeś radę, aby trzymał się z daleka od Jeepa! :p
 
W końcu zamontowałem kamerę samochodową, tylko z przodu. Poprowadziłem płaski kabel USB z bezpiecznika "opcja 5" 10A (zainstalowałem adapter bezpiecznikowy do kabla USB o natężeniu 5A) spod nóg kierowcy do obszaru kamery cofania. Musiałem zainstalować konwerter podwyższający napięcie, aby obniżyć napięcie z 12 V na 5 V pod deską rozdzielczą. Kabel USB ma żeńskie zakończenie, więc mogę do niego podłączyć dowolną kamerę lub urządzenie. Czekałem jakiś czas na adaptery do kamery cofania, ale znudziło mi się czekanie.

Jedyną śrubą, którą musiałem wyjąć, była śruba mocująca osłonę słupka A za plastikową osłoną poduszki powietrznej, w przeciwnym razie wsunąłem płaski kabel w podsufitkę. Bardzo łatwo wrócić do poprzedniego stanu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
 
Nowy właściciel MDX tutaj. Kupiłem w zeszłym tygodniu używany model 2022 MDX Advanced z certyfikatem. Dealer dodał poprzeczki bagażnika dachowego i fabryczny hak holowniczy w ramach transakcji. Wcześniej miałem Lexusy RX350 i uważam, że MDX jest miłą odmianą. Jak dotąd uwielbiam prawie wszystko w tym samochodzie. W pobliżu mojego domu na Florydzie, gdzie mieszkam przez pół roku, jest bardzo ładny salon, ale niestety do najbliższego dealera z mojego letniego domu w Północnej Karolinie jest ponad 90 mil. Mam nadzieję, że ten samochód będzie tak niezawodny, jak oczekuję!
 
Zainstalowano rury ładujące PRL. Strona pasażera była bardzo łatwa. Dolna strona kierowcy była koszmarem. Skończyło się na zdjęciu osłony przeciwbryzgowej od dołu i wykręceniu śruby zacisku od dołu. Jeszcze nim nie jeździłem, więc nie wiem, czy "poczuję" różnicę.
 
Rury/węże na twoim pierwszym zdjęciu wskazują, że oryginalne wydają się większe niż te od PRL. Na drugim zdjęciu PRL wydają się nieco większe. Jakie są zalety tego moda? Czy jest to przede wszystkim dlatego, że strojenie jest zaprojektowane dla tych węży?
 
Discussion starter · #229 ·
Jeśli dotkniesz standardowych rur, są one niezwykle miękkie. Nie zamontowałem kamery w komorze silnika, aby to sprawdzić, ale nie zdziwiłbym się, gdyby znacznie zapadły się pod ciśnieniem doładowania.

Rury PRL są w pełni sztywne.
 
Innym ważnym powodem dla rur doładowania prl jest wyprzedzanie o krok podczas oczekiwania na ulepszenie intercoolera prl, jak mogę sobie wyobrazić, że kilku jest. I to też coś do zainstalowania w samochodzie przed oczekiwaniem.
 
Image
Zainstalowałem pakiet ochrony ładunku. Zdecydowałem się na pełną instalację, ponieważ jest to nasz pojazd kempingowy i na wycieczki; zawsze byśmy go zostawili, rzadko korzystamy z 3. rzędu siedzeń i tak czy inaczej będziemy go eksploatować sprzętem kempingowym/raftingowym/wędkarskim/żeglarskim. Wiele osób mówiło, że metoda na rzepy często się odklejała, więc potrzebowaliśmy instalacji z wiertłem! Miłej niedzieli rodzino MDX 🌄🕺😎
 
Więc moje zadanie poważnie blednie w porównaniu z poprzednimi postami, ale w końcu zamieniłem TuxMats na te dywanowe. Mogę wam powiedzieć, że TuxMats z przodu zakrywają tak całkowicie, że po usunięciu prawie nie musiałem odkurzać. Dywan z przodu wciąż wygląda jak nowy/czysty z fabryki.
 
Zrobiłem pierwszą wymianę oleju u dealera przy przebiegu 6200 mil. Nie mam już czasu na tego rodzaju konserwację. Popełniłem błąd i zapłaciłem za ten środek do silnika i paliwa 50 dolarów, myślałem, że jest to wliczone w cenę wymiany oleju 130 dolarów. Za czekanie 2 godziny standardowego czasu obsługi, mogli przynajmniej posprzątać rozpryski oleju na osłonie silnika i osłonach powietrza. Skończyło się na tym, że sam wykonałem ich pracę porządkową, podczas gdy wkładałem z powrotem JB4.
 
221 - 240 of 528 Posts