Acura MDX SUV Forums banner
201 - 220 of 528 Posts
Zabawki dotarły dla Aspec.

Wyświetlacz HUD i przełączniki HUD. Nie jestem jeszcze pewien, czy to wszystko, czego potrzebuję, ale wszyscy zastanawiają się nad tym od jakiegoś czasu.
View attachment 124847
O tym właśnie mówię! Zdecydowanie umieść to w osobnym wątku! Ludzie będą chcieli wiedzieć, jak to się potoczy. Sukces czy porażka, pomożesz tutaj sporej liczbie osób!

Bardzo podekscytowany, żeby zobaczyć, czy uda ci się to zrobić! Czy możesz zdobyć schemat elektryczny przełącznika HUD? Jestem zainteresowany zobaczeniem lokalizacji okablowania w złączu pinowym. Nie wyobrażam sobie, żeby były takie same, ale może?
 
Wiem, że to zrobiłeś DZISIAJ, ale muszę nadrobić zaległości, więc wybacz mi ;)

Jestem starym członkiem, który niedawno wrócił. Sprzedaliśmy nasz model MDX z 2009 roku i dwa tygodnie temu kupiliśmy model MDX Advance z 2023 roku w kolorze Lunar Silver. Od czasu zakupu zrobiłem następujące rzeczy:
  • XPEL Ultimate PPF na całym przodzie samochodu, w tym na całej masce i błotnikach. Występują pewne problemy z instalacją, więc jutro wracam na poprawki.
  • Przyciemniłem przednie szyby drzwi, aby pasowały do fabrycznego przyciemnienia tylnych szyb.
  • Nie podobało mi się brak pokrycia matami na każdą pogodę OEM, więc zamieniłem je na maty Husky X-Act Contour.
  • Usunąłem emblematy MDX i SH-AWD oraz usunąłem czarne tło na emblemacie Acura A.
  • Zebrałem części do pełnej instalacji pakietu holowniczego 5k, ale jeszcze nie zacząłem nad tym pracować.
Do tej pory uwielbiamy ten samochód, ale cholera, ma dużo funkcji, o których trzeba się dowiedzieć.
 
Właśnie odebrałem MDX z warsztatu. Oryginalne 21-calowe felgi zostały polakierowane na czarny połysk i pokryte powłoką ceramiczną. Zamontowałem również ciemne chromowane emblematy dookoła.
 
W miniony weekend samodzielnie zainstalowałem hak holowniczy OEM, okablowanie przyczepy, mniejszy czujnik HFA i chłodnicę ATF w moim 3-tygodniowym modelu Advance z 2023 roku. Ogólnie rzecz biorąc, nie było tak źle, chociaż usunięcie przedniego zderzaka było trochę przerażające.
 
Właśnie zainstalowałem końcówkę wydechu quad

View attachment 125265 View attachment 125266
Te końcówki wyglądają świetnie!! Zrobiłeś to sam, czy zleciłeś montaż zakładowi wydechów? Czy możesz podać link do końcówek, których użyłeś, i wszelkie niuanse związane z ich instalacją? Bardzo podoba mi się ten wygląd i jestem zainteresowany tą modyfikacją dla mojego A-Spec. Czy zmieniło to w ogóle dźwięk? Nie sądzę, ale jestem po prostu ciekawy.
 
Te końcówki wyglądają świetnie!! Zrobiłeś je sam, czy zleciłeś montaż w warsztacie tłumików? Czy możesz podać link do końcówek, których użyłeś, i jakieś niuanse dotyczące ich montażu? Naprawdę podoba mi się ten wygląd i jestem zainteresowany tą modyfikacją dla mojego A-Spec. Czy zmieniło to w ogóle dźwięk? Nie sądzę, ale jestem po prostu ciekawy.
Dziękuję. Kupiłem końcówki wydechu na eBayu i zleciłem ich montaż w warsztacie tłumików. Ponieważ są to tylko końcówki wydechu, nie ma żadnej zmiany w dźwięku. Link do przedmiotu można znaleźć poniżej.



 
Dziękuję. Kupiłem końcówki wydechu na eBayu i zleciłem ich montaż w warsztacie tłumików. Ponieważ są to tylko końcówki wydechu, nie ma żadnych zmian w dźwięku. Poniżej znajduje się link do przedmiotu.



Dzięki! Wygląda na to, że mają jeszcze jeden zestaw. Poproszę warsztat tłumików o wycenę montażu. Zakładam, że trzeba je przyspawać?
 
Otrzymałem zestaw 08P42-TYA-200 Cargo Area Protector w piątek. Wczoraj poświęciłem trochę czasu na zainstalowanie ochraniaczy oparć siedzeń drugiego rzędu. Z przyjemnością zauważyłem, że otwory u góry, które zabezpieczają ochraniacze, są kwadratowe i zaprojektowane tak, aby pasowały pod plastikowe elementy wykończeniowe, przez które przechodzą podpory zagłówków. Ze zdjęć myślałem, że mogą po prostu zrezygnować, a ochraniacz po prostu położy się na wierzchu elementów wykończeniowych. Montaż pod elementami wykończeniowymi sprawia, że ​​wygląda to znacznie czyściej, a ochraniacze są lepiej zabezpieczone.

Ciekawe jest, jak montowane są rzepy, które mocują ochraniacz do płaskiego oparcia siedzenia. Najpierw małe paski materiału z haczykami o wymiarach około 1/4" szer. x 2" dł. są pokryte paskami materiału pętelkowego o wymiarach 1" szer. x 3" dł. Z tyłu czarnego materiału pętelkowego znajduje się cienka biała folia, którą można łatwo usunąć. Po usunięciu białej folii na tylnej stronie paska pętelkowego nie ma kleju. Więc po prostu usunąłem cały materiał pętelkowy, pozostawiając tylko mały pasek haczyka. Materiał z haczykami odpowiednio chwyta „dywan” (i używam tego terminu luźno) z tyłu siedzeń. Ochraniacze są odpowiednio zabezpieczone i nie wyglądają tak źle. Nie rozumiem celu wysyłania dużych pasków materiału pętelkowego przyklejonych do nich. Może jako forma ochrony?

Następnie, dla każdego z was, którzy macie składany ochraniacz przestrzeni ładunkowej OEM (nie robiący wrażenia cienki plastik), wiecie, że mają one kanały, które pomagają zapewnić pewną stabilność strukturalną i pomagają w płaskim ułożeniu. Ochraniacze siedzeń drugiego rzędu pasują do tego projektu. Zgadnijcie, gdzie przymocowane są paski z rzepami? Tak, w zagłębionych obszarach w stosunku do oparcia siedzenia! Chociaż nadal chwytają odpowiednio, powinny być wyraźnie montowane na podwyższonych powierzchniach, które mają bezpośredni kontakt z oparciem siedzenia.

Nie zainstalowałem jeszcze ochraniaczy bocznych, ponieważ czekam, aż Amazon dostarczy paski z rzepami do mojego biura dzisiaj. Oczywiście nigdy nawet nie rozważałem wiercenia 16 otworów o średnicy 1/8" w wykończeniu wnętrza zgodnie z instrukcją. Ktoś musiał palić coś dobrego, kiedy wymyślił ten projekt. Wow. Uważam, że strategicznie rozmieszczone kwadraty materiału z rzepami o wymiarach około 2" x 2" umieszczone na tylnej stronie osłon bocznych zabezpieczą je bez powodowania trwałych uszkodzeń wnętrza samochodu. Co staram się uniknąć, instalując je. Tak więc ochraniacz przestrzeni ładunkowej jest prawdopodobnie w porządku, jeśli po prostu zignorujesz instrukcje instalacji i wykorzystasz zalety uformowanych części z tworzywa sztucznego.
 
Praca zakończona... bez wiercenia.
Image

Image


Przymocowałem kwadraty 2" x 2" samoprzylepnego materiału rzepowego do tyłu bocznych osłon ładunkowych i są solidne. Materiał rzepowy, którego użyłem, jest niezwykle agresywny w "fuzz", który udaje dywan w tylnej części MDX. Dałem inżynierom z Acury trochę uznania i założyłem, że lokalizacje klipsów mają jakiś sens i umieściłem rzep głównie z tyłu okrągłych zatrzasków. Wyglądałoby to o wiele lepiej bez tych okrągłych zatrzasków, ale hej, działa. Zaoszczędziłoby to znacznych kosztów, gdyby po prostu wyprodukowano go z rzepem zamiast tych skomplikowanych klipsów, które wymagają wiercenia otworów o średnicy 1/8" w wykończeniu wnętrza. Nie mogę sobie wyobrazić, co oni myśleli. Okropny projekt.

Kolejną ogromną zaletą używania rzepu jest możliwość szybkiego usunięcia rzeczy, jeśli od czasu do czasu mamy pasażerów w 3. rzędzie. Wystarczy chwycić ochraniacze i je wyciągnąć. Powrót do oryginału i jak nowy.
 
Wygląda świetnie....Może nawet będę musiał zainstalować swój!
Tak, to było bułka z masłem z rzepem. Jak wspomniałem, materiał, którego użyłem do ochrony podłogi, aby zapobiec przesuwaniu się, ostatecznie się odkleił. Klej nie trzymał. Był stary i to mógł być problem. Kupiłem ten rzep na Amazon i wydaje się niesamowicie mocny. Haczyk wbija się w meszek po bokach jak kleszcz z Alabamy. Było naprawdę tanio. Jakieś 6 dolarów za wystarczającą ilość, aby zainstalować go dwa razy z resztą. Powodzenia.
 
Zakończyłem pracę... bez wiercenia.
View attachment 125373
View attachment 125372

Przymocowałem kwadraty 2" x 2" samoprzylepnego materiału z rzepami z tyłu osłon bocznych bagażnika i trzymają się mocno. Materiał z rzepami, którego użyłem, jest bardzo agresywny w stosunku do "fuzzu" udającego dywan w tylnej części MDX. Dałem inżynierom z Acury trochę uznania i założyłem, że lokalizacje klipsów mają jakiś sens i umieściłem rzep głównie z tyłu okrągłych zatrzasków. Wyglądałoby to o wiele lepiej bez tych okrągłych zatrzasków, ale hej, działa. Zaoszczędziłoby to znacznych kosztów, gdyby po prostu wyprodukowano je z rzepami zamiast tych skomplikowanych klipsów, które wymagają wiercenia otworów o średnicy 1/8" w wykończeniu wnętrza. Nie mogę sobie wyobrazić, co oni myśleli. Okropny projekt.

Kolejną ogromną zaletą używania rzepów jest możliwość szybkiego usunięcia rzeczy, jeśli od czasu do czasu mamy pasażerów w 3. rzędzie. Wystarczy chwycić ochraniacze i je wyciągnąć. Powrót do oryginału i jak nowe.
Zrobię to jutro w salonie. Czy nadal jest wystarczająco łatwo złożyć i dostać się do trzeciego rzędu, jeśli są one zainstalowane (wywiercone?) zgodnie ze specyfikacją? Z góry dziękuję!
 
Zainstalowałem je wczoraj za pomocą rzepu podobnego do Euro. Nie powinno być problemu z używaniem trzeciego rzędu, ale nie chciałem ich instalować na stałe. Zakrywają dostęp do schowków w podłokietnikach.
Rzep dobrze trzyma, ale musiałem użyć trochę kleju, aby zapewnić lepsze połączenie z ochraniaczami.
Kolejną zaletą ochraniacza jest to, że taca bagażowa porusza się znacznie mniej.
 
201 - 220 of 528 Posts