Acura MDX SUV Forums banner
181 - 200 of 288 Posts
Ik vraag me af of 'fabrieksbeperkingen verhoogd' ook het opheffen van de snelheidsbegrenzer omvat? De JB4 die ik heb, heeft dezelfde, zo niet betere winst, dus ik weet niet of ik zou overstappen, tenzij de K-Tuner nog andere voordelen heeft.
Dat is in feite een van de belangrijkste redenen om een flash-tune te gebruiken, de snelheidsbegrenzer verhogen.

Maar zelfs als je een tune krijgt, stapelen mensen routinematig jb4 met tunes op andere platforms. Hiermee kun je een goede logfunctie krijgen en doelinstellingen omhoog of omlaag aanpassen op basis van je specifieke geïnstalleerde hardware (waarbij de flash-tune alleen echt kan worden ingesteld voor één hardwarecombinatie).

Van alle auto's die ik heb gemodificeerd, heb ik me voor garantiedoeleinden altijd gehouden aan tuners die om die reden gemakkelijk verwijderd en weer geïnstalleerd kunnen worden. JB4 duurt slechts een paar minuten om te verwijderen en weer terug te plaatsen.
Ik zou dealers die mijn auto met de JB4 zien, niet vertrouwen om rode vlaggen te riskeren.

Ik verwijder mijn jb4 voor dealerbezoeken, maar alleen om onnodige problemen te voorkomen als mijn aandrijflijn de geest geeft. Ik zou mods niet ontkennen.

De jb4 is een pass-through-apparaat, het enige wat de auto ziet is normale werking. Luchtmassameter en manifold-druk worden afgetapt en als normaal gerapporteerd.

Tenzij de auto een andere sensor had, is er geen manier voor hem om te weten dat de boost is verhoogd of andere wijzigingen zijn aangebracht.

Recensies van degenen die de PRL inlaat- en laadpijp-mod hebben geïnstalleerd? Ik ben benieuwd wat iedereen vindt van de veranderingen in de rijervaring. Ik heb de mijne afgelopen weekend gedaan, dus ik heb nog maar weinig kilometers gereden. Misschien is het een placebo, maar de initiële gasrespons lijkt iets beter te zijn. Benieuwd of iemand deze mods heeft getest voor een imperiaal bewijs van de kleine winsten. Ook een grote dank aan degenen die over de installatie hebben gepost. Zonder die kennis zou het plaatsen van de klem van de laadpijp aan de hete kant in de IC een veel grotere pijn in de kont zijn geweest.

Update voor iedereen.

Op 19 september bestelde ik de middelpijp/derde kat-verwijdering bij IMR America. Ik betaalde $460 als pre-order voor het onderdeel volledig.

7 maanden later geen kik van hen en geen reactie op mijn e-mails.

Ik gaf ze tot vrijdag de tijd voordat ik het via de creditcard terugboek, en zelfs dat is genereus.

Update voor mensen.

Op 19 september bestelde ik de middelpijp/derde kat-delete van IMR America. Ik betaalde $460 als pre-order voor het onderdeel volledig.

7 maanden later geen kik van hen en geen reactie op mijn e-mails.

Ik gaf ze tot vrijdag de tijd voordat ik het terugboek op de creditcard, en zelfs dat is genereus.
Wow. Je bent echt geduldig. Misschien bel je ze?

Ooofff. Dat stinkt. Ik zou op dit moment dagelijks bellen. Succes.

Volgens hun Facebook-pagina hebben ze ze wel. Infinity Motorsports Racing
Bedankt voor de link, ik ben al heel lang gestopt met Facebook.

Ik sprak met de eigenaar en ik zou mijn onderdeel snel moeten hebben. Ik kijk ernaar uit en hoop dat het van hoge kwaliteit is

Ik heb een paar weken geleden een mdx type s gekregen, en het enige dat me nu stoort, is de kleine dode ruimte in het pedaal (of anders gezegd, het duurt 0,5 seconden om echt te reageren), hoewel ik eraan begin te wennen. Doet de JB4 daar iets aan? Ik ben wel benieuwd om er sowieso een te halen.

Je zou een pedaalbooster nodig hebben als je meer gasrespons wilt. Zou echter snel genoeg moeten zijn in sport en sport+. Iemand heeft laatst een draadje over een pedaalbooster geplaatst.

Jb4 is geweldig. Ik kan niet wachten om een IC en de andere ondersteunende mods erop te zetten voor meer boost.

Recensies van degenen die de PRL inlaat- en laadpijpmod hebben geïnstalleerd? Ik wil graag weten wat iedereen vindt van de veranderingen in de rijervaring. Ik heb de mijne afgelopen weekend gedaan, dus ik heb beperkte kilometers gereden. Misschien is het een placebo, maar de initiële gasrespons lijkt iets beter. Benieuwd of iemand alleen deze mods heeft getest voor een imperiaal bewijs van de kleine winsten. Ook veel dank aan degenen die over de installatie hebben gepost. Zonder die kennis zou het vastklemmen van de laadpijp aan de hete kant in de IC een veel grotere pijn in de kont zijn geweest.
Er komen er vandaag een paar binnen. Ik weet niet zeker wanneer ik de kans krijg om ze te installeren, heb vrij grote handen, dus ik hoop dat ik zonder al te veel pijn bij de hete zijde kan komen. Heb de vrouw aan boord om dit te doen en de JB4 er weer op te zetten. Ik kijk uit naar de combinatie.

Heb vandaag mijn imr 3e cat delete pipe ontvangen, in de hoop deze dit weekend te installeren met prl inlaat.

Zal documenteren en een voor en na video maken.

Doel van de mod is bolt on beter geluid zonder de standaard uitlaat te wijzigen. Prestatieverbeteringen worden marginaal verwacht.
leuk! Heeft dat effect op de uitstoot? Ik kan niet wachten op de video

de Prl inlaat is mooi, voegt een kleine hoeveelheid extra geluid onder de motorkap toe.

Installeer je ook charge pipes?

leuk! Heeft dat effect op de uitstoot? Ik kan niet wachten op de video

de Prl-inlaat is mooi, voegt een kleine hoeveelheid extra geluid onder de motorkap toe.

Installeer je ook laadbuizen?
Ik begrijp dat de 3e kat na de secundaire O2-sensor zit, dus het zal de computeremissies niet veranderen. Als het de computeremissies wel verandert, dan ga ik terug naar de originele staat. Ik rommel niet langer met dingen die me ervan weerhouden een sticker te krijgen in MA, te veel hoofdpijn.

Ik heb de PRL-inlaat sinds oktober... Om eerlijk te zijn, ik was vergeten dat ik hem had.

Ik wacht gewoon tot de intercooler om laadbuizen te installeren. In de loop van het installeren van de intercooler zullen de laadbuizen een extra minuut werk zijn.

181 - 200 of 288 Posts