Weet iemand of er prestatieonderdelen zijn uitgebracht voor de 2022 MDX Type S of in de maak zijn? 
Dat is in feite een van de belangrijkste redenen om een flash-tune te gebruiken, de snelheidsbegrenzer verhogen.Ik vraag me af of 'fabrieksbeperkingen verhoogd' ook het opheffen van de snelheidsbegrenzer omvat? De JB4 die ik heb, heeft dezelfde, zo niet betere winst, dus ik weet niet of ik zou overstappen, tenzij de K-Tuner nog andere voordelen heeft.
Wow. Je bent echt geduldig. Misschien bel je ze?Update voor mensen.
Op 19 september bestelde ik de middelpijp/derde kat-delete van IMR America. Ik betaalde $460 als pre-order voor het onderdeel volledig.
7 maanden later geen kik van hen en geen reactie op mijn e-mails.
Ik gaf ze tot vrijdag de tijd voordat ik het terugboek op de creditcard, en zelfs dat is genereus.
Bedankt voor de link, ik ben al heel lang gestopt met Facebook.Ooofff. Dat stinkt. Ik zou op dit moment dagelijks bellen. Succes.
Volgens hun Facebook-pagina hebben ze ze wel. Infinity Motorsports Racing
Helemaal mee eens!Jb4 is geweldig.
Er komen er vandaag een paar binnen. Ik weet niet zeker wanneer ik de kans krijg om ze te installeren, heb vrij grote handen, dus ik hoop dat ik zonder al te veel pijn bij de hete zijde kan komen. Heb de vrouw aan boord om dit te doen en de JB4 er weer op te zetten. Ik kijk uit naar de combinatie.Recensies van degenen die de PRL inlaat- en laadpijpmod hebben geïnstalleerd? Ik wil graag weten wat iedereen vindt van de veranderingen in de rijervaring. Ik heb de mijne afgelopen weekend gedaan, dus ik heb beperkte kilometers gereden. Misschien is het een placebo, maar de initiële gasrespons lijkt iets beter. Benieuwd of iemand alleen deze mods heeft getest voor een imperiaal bewijs van de kleine winsten. Ook veel dank aan degenen die over de installatie hebben gepost. Zonder die kennis zou het vastklemmen van de laadpijp aan de hete kant in de IC een veel grotere pijn in de kont zijn geweest.
leuk! Heeft dat effect op de uitstoot? Ik kan niet wachten op de videoHeb vandaag mijn imr 3e cat delete pipe ontvangen, in de hoop deze dit weekend te installeren met prl inlaat.
Zal documenteren en een voor en na video maken.
Doel van de mod is bolt on beter geluid zonder de standaard uitlaat te wijzigen. Prestatieverbeteringen worden marginaal verwacht.
Ga ervoorMan this thread has me seriously considering the JB4 😅
Ik begrijp dat de 3e kat na de secundaire O2-sensor zit, dus het zal de computeremissies niet veranderen. Als het de computeremissies wel verandert, dan ga ik terug naar de originele staat. Ik rommel niet langer met dingen die me ervan weerhouden een sticker te krijgen in MA, te veel hoofdpijn.leuk! Heeft dat effect op de uitstoot? Ik kan niet wachten op de video
de Prl-inlaat is mooi, voegt een kleine hoeveelheid extra geluid onder de motorkap toe.
Installeer je ook laadbuizen?