Acura MDX SUV Forums banner
221 - 240 of 517 Posts
Geweldig uitziende MDX'en! Ik ben gegaan voor de Apex Blue boven de Tiger Eye. OEM-running boards toegevoegd, S-Factor Fabrication front diffuser+lip+splitter, rear diffuser+splitter en OEM glanzend zwarte emblemen.
Foto's van de achterkant? Ik ben geĂŻnteresseerd om te zien hoe de achterste diffuser eruit ziet

Kun je
View attachment 126634
Geweldig uitziende MDX'en! Ik ben gegaan voor de Apex Blue boven de Tiger Eye. OEM-opstapjes toegevoegd, S-Factor Fabrication front diffuser+lip+splitter, achter diffuser+splitter en OEM glanzend zwarte emblemen.
Hoe ver steken de opstapjes uit? Op sommige foto's vind ik het mooi, op andere denk ik: nee.

Kun je

Hoe ver steken de treeplanken uit? Op sommige foto's vind ik de look mooi, op andere foto's denk ik: nee.
Image
De treeplanken lijken vanuit deze hoek met de deur open veel uit te steken. In werkelijkheid is dat niet zo. Als je naast de deur staat en naar beneden kijkt, steekt de bovenste "randaccent" van de deur evenveel/zo niet verder uit dan de treeplank, zodat je hem niet eens kunt zien. Ik heb voor de treeplank gekozen omdat ik de look wel mooi vond en ik het moeilijk vond om sideskirts te vinden. Om eerlijk te zijn, het is niet het hoogste voertuig, maar dit is onze gezinsauto en met 2 jonge kinderen zijn de treeplanken tot nu toe onze beste aankoop ervoor.

View attachment 126658 De lopende boten vanuit deze hoek met de deur open, lijken eruit te steken. In werkelijkheid doen ze dat niet. Als je naast de deur staat en naar beneden kijkt, steekt de bovenste "deurrand accent" evenveel/zo niet verder uit dan de treeplank, zodat je hem niet eens kunt zien. Ik koos voor de treeplank omdat ik het uiterlijk prima vond en het moeilijk vond om sideskirts te vinden. Om eerlijk te zijn, het is niet het hoogste voertuig, maar dit is onze gezinswagen en met 2 jonge kinderen zijn de treeplanken tot nu toe onze beste aankoop ervoor.
*Sorry, treeplanken

Keramische coating. Tint voor bestuurder en passagier. Beschermfolie voor motorkap, zijspiegels en deurgrepen. Heldere zonwering voor de voorruit. Ik overweeg een frontdiffuser en een minder agressieve diffuser achter. Ik ben op zoek naar een achterspoilerverlenging (dun). Vervolgens ga ik de emblemen zwart maken.

Attachments

221 - 240 of 517 Posts