Acura MDX SUV Forums banner
201 - 220 of 517 Posts
Kun je wat foto's maken van het dashboard en de bekleding? Ik heb dezelfde als die van jou in 23 en vraag me af hoe ze de bekleding hebben veranderd.

BEDANKT
5 foto's toegevoegd. Laat me weten of dit is wat je zocht. Ik ben er vrij zeker van dat het hetzelfde is als 2023.

Attachments

Want ik woon verderop in de straat en ik was bij die Acura-dealer op zoek naar de MDX Type S van mijn vrouw, maar ze hadden er op dat moment geen, dus ik heb die van haar van South Bay Acura gehaald
Ahhh snap het! Ze hadden er 3 toen ik er was. Deze, wit/rood en zilver/blauw. Mijn vrouw wilde oorspronkelijk donkergrijs, maar werd verliefd op het pareleffect van deze zwarte lak.

Ik woon in Corona bij Green River. Misschien kunnen we een keer een meet organiseren. Of ontmoeten bij San Clemente Cars & Coffee een van deze ochtenden.

Ahhh snap! Ze hadden er 3 toen ik er was. Deze, wit/rood en zilver/blauw. Mijn vrouw wilde oorspronkelijk donkergrijs, maar werd verliefd op het pareleffect van deze zwarte lak.

Ik woon in Corona bij Green River. Misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten. Of ontmoeten we elkaar een van deze ochtenden bij San Clemente Cars & Coffee.
Ja, klinkt goed. Ik wilde al een tijdje naar een van die auto's en koffie gaan.

Onze eerste keuze was donkergrijs, maar toen we dit in het echt zagen, was het onmogelijk om het te laten liggen. De parel erin is ongelooflijk. Vorige week nog keramisch gecoat, dus het glimt extra op deze foto.

Zilver is trouwens mijn favoriete autokleur. Dit is pas onze 3e zwarte auto van de 20+. Ik gok dat 15+ zilver waren. Je hebt een goede keuze gemaakt!!

Onze eerste keuze was donkergrijs, maar toen we dit in het echt zagen, was het onmogelijk om het te weerstaan. De parel erin is ongelooflijk. Keramisch gecoat pas vorige week, dus het is extra glanzend op deze foto.

Zilver is trouwens mijn favoriete autokleur. Dit is pas onze 3e zwarte auto van de 20+. Ik gok dat er 15+ zilver waren. Je hebt een goede keuze gemaakt!!
Ja, die keramische coating op de foto's ziet er goed uit, dus ik kan me alleen maar voorstellen hoe goed het er in het echt uitziet

Dit is pas onze 3e zwarte auto van de 20+. Ik gok dat er 15+ zilver waren. Je hebt een goede keuze gemaakt!!
20+ auto's??? Met mijn huidige snelheid van 6 auto's sinds ik mijn eerste kocht, zal ik mijn 20e kopen op of rond mijn 176e verjaardag!!

20+ auto's??? Met mijn huidige snelheid van 6 auto's sinds ik mijn eerste kocht, zal ik mijn 20e kopen op of rond mijn 176e verjaardag!!
Hahahaha. Ik ben een enorme auto-enthousiast... ik ben 38 en kocht mijn eerste auto op 15-jarige leeftijd (2001 Acura 3.2 CL) en ging van daaruit verder lol. Ik heb Jeeps gehad. Miatas, Subarus, Nissans, Fords, Lexus, Mercedes, trucks, etc. Ik ben de tel helemaal kwijt, ik zou moeten gaan zitten en een lijst maken.

201 - 220 of 517 Posts