Acura MDX SUV Forums banner
41 - 47 of 47 Posts
Mój MDX z 2009 roku ma ten sam problem. Czy możesz udostępnić numer części OEM? Nie mogłem znaleźć przełącznika pedału hamulca w rockauto. Jedyną częścią, którą mogłem znaleźć, jest przełącznik światła hamowania, który wydaje się nie mieć nic wspólnego z kodem VSC.
 
Do aktualizacji:
Po tym wszystkim był to przełącznik pedału hamulca! 22,00 $ i 2 minuty na wymianę części. Okazuje się, że przełącznik pedału hamulca nie tylko obsługuje światła hamowania. W rzeczywistości jest powiązany z całym systemem ABS, VSA, sh-awd. To poważny problem na wielu forach samochodowych audi, VW, Volvo.Nissan, Toyota. Problem polega na tym, że przełącznik czujnika ciśnienia ABS jest wbudowany w ten duży aluminiowy blok ze wszystkimi przewodami hamulcowymi. To zła konstrukcja, ponieważ nie pozwala na odpowietrzanie, co powoduje nadmierne ciśnienie w układzie. Możesz otrzymać fałszywe ostrzeżenie ze skanera stwierdzające awarię czujnika ciśnienia ABS, co skierowałoby Cię do bloku hydraulicznego ABS, w którym znajduje się czujnik ciśnienia. Nie jest dostępny, o ile wiem, jako część, którą możemy kupić i łatwo wymienić? Nie jestem pewien, czy można go wymienić przez osoby, które naprawiają moduł sterowania vsa/abs? Zazwyczaj kosztuje to 350,00 CDN, aby moduł został naprawiony, jeśli rzeczywiście jest winowajcą i nie wymaga ponownego kodowania chipa, więc jest to plug and play. Jeśli wymieniają również czujnik w pompie, to świetna oferta, ale nie mogę powiedzieć, że to robią? Wielu ryzykuje na używanej pompie z tym samym numerem, który masz na górze aluminiowej obudowy pompy. Jeśli czujnik ciśnienia zniknie w ich oryginale, wymieniają oryginalny moduł elektroniczny na używanej aluminiowej obudowie pompy, upewniając się, że silnik pompy działa, przykładając krótko 12 V do silnika, nie wymaga to ponownego kodowania chipa i jest plug and play. W każdym razie mam nadzieję, że to pomoże innym z podobnymi problemami.
Mój MDX z 2009 roku ma ten sam problem. Czy możesz udostępnić numer części OEM? Nie mogłem znaleźć przełącznika pedału hamulca w rockauto. Jedyną częścią, którą mogłem znaleźć, jest przełącznik światła hamowania, który wydaje się nie mieć nic wspólnego z kodem VSC. Doceniam również każdy film z YouTube, który możesz udostępnić o tym, jak go zmienić.
 
Mój MDX z 2009 roku ma ten sam problem. Czy możesz udostępnić numer części OEM? Nie mogłem zlokalizować przełącznika pedału hamulca w rockauto. Jedyną częścią, którą udało mi się znaleźć, jest przełącznik światła stopu, który wydaje się nie mieć nic wspólnego z kodem VSC. Doceniam również każdy film na YouTube, który możesz udostępnić na temat tego, jak go zmienić.
Zastąpiłem przełącznik światła stopu i rozwiązałem również problem ze światłem wizy.
 
Mam podobne problemy po wymianie łożyska piasty w Acura rdx mojej córki z 2013 roku. W moim przypadku w ciągu 2 dni po wymianie tylnego zespołu piasty po stronie pasażera zapaliły się światła "sprawdź system VSA, sprawdź system hamulcowy, system ABS, elektryczne wspomaganie kierownicy, asystent ruszania pod górę, napęd na wszystkie koła i kontrola stabilności pojazdu" - wszystkie jednocześnie! Zanim zacznę to rozbierać, pomyślałem, że zapytam was, co o tym myślicie. Ponadto nie otrzymuję żadnych kodów diagnostycznych ze skanera, a moduł ABS nie komunikuje się ze skanerem. Wydaje się, że jest to luźny moduł, skrzynka bezpieczników, okablowanie lub ewentualnie problem z ECM, ale nie wiedziałem, czy ktoś z was mógłby zidentyfikować problem lub przynajmniej udzielić rekomendacji, jak diagnozować, zanim pogorszę sprawę. Zamierzam odłączyć akumulator i naładować go, aby sprawdzić, czy to problem z zasilaniem napięciowym, bezpośrednio po tej wiadomości. Wszelka pomoc byłaby bardzo mile widziana, dzięki.
Czy dowiedziałeś się, w czym tkwił problem? Mam ten sam problem
 
Mam podobne problemy po wymianie łożyska piasty w Acura rdx 2013 mojej córki. W moim przypadku w ciągu 2 dni po wymianie tylnego zespołu piasty po stronie pasażera zapaliły się jednocześnie kontrolki "check VSA system, check brake system, ABS system, electric power steering, uphill start assist light, all wheel drive & vehicle stability assist lights!" Zanim zacznę to rozbierać, pomyślałem, że zapytam was, co o tym myślicie. Ponadto nie otrzymuję żadnych kodów diagnostycznych ze skanera, a moduł ABS nie komunikuje się ze skanerem. Wydaje się, że jest to luźny moduł, skrzynka bezpieczników, okablowanie lub ewentualnie problem z ECM, ale nie wiedziałem, czy ktoś z was mógłby zlokalizować problem lub przynajmniej udzielić rekomendacji, jak diagnozować, zanim pogorszę sprawę. Zamierzam odłączyć akumulator i naładować go, aby sprawdzić, czy to problem z zasilaniem napięciowym, bezpośrednio po tej wiadomości. Wszelka pomoc byłaby bardzo mile widziana, dzięki.
Czy dowiedziałeś się, co to powodowało? Mam ten sam problem
 
Dobry wieczór z tej strony, używam Acura MDX 2008 i właśnie wymieniłem dolne wahacze w samochodzie, a tydzień później w moim samochodzie zapala się kontrolka VSA i również nie przyspiesza, a my zajmujemy się tym od ponad 2 tygodni... Technik podłączył maszynę do skanowania, powiedział, że to wtryskiwacz i kupiłem go i nadal doświadczam tego samego błędu, jestem zmęczony.
 
41 - 47 of 47 Posts