Ik heb onlangs de stuurstangen van mijn 07 MDX vervangen en ben toen met de auto gaan rijden (zonder de uitlijning te laten doen) en de waarschuwingsmelding "Check VSA System" verscheen na ongeveer 10 minuten rijden op mijn dashboard. Hij was nog nooit eerder verschenen, zelfs niet met de slechte stuurstangen en het stuur een beetje scheef. Dus ik ben vanmorgen de uitlijning gaan laten doen en de melding "Check VSA System" verscheen opnieuw op de terugweg naar huis. Ik heb de handmatige ABS/VSA resetprocedure geprobeerd die in een paar YouTube-video's wordt beschreven, maar een rit van 5 minuten naar de winkel veroorzaakte een tijdje geleden dat de melding opnieuw verscheen.
Mijn onderzoek doet me geloven dat het zou kunnen zijn dat de stuurhoeksensor niet in orde is - nogmaals, deze melding was nog nooit verschenen totdat ik daadwerkelijk de stuurstangen verving - dus is het mogelijk dat een van de stuurstangen niet goed zit, en zelfs na de uitlijning de stuurhoeksensor ervoor zorgt dat die melding verschijnt? Ik neem aan dat er geen manier is om dat te proberen te resetten zonder de Honda diagnosescanner. Heeft iemand nog andere ideeën wat ik kan controleren?
Mijn onderzoek doet me geloven dat het zou kunnen zijn dat de stuurhoeksensor niet in orde is - nogmaals, deze melding was nog nooit verschenen totdat ik daadwerkelijk de stuurstangen verving - dus is het mogelijk dat een van de stuurstangen niet goed zit, en zelfs na de uitlijning de stuurhoeksensor ervoor zorgt dat die melding verschijnt? Ik neem aan dat er geen manier is om dat te proberen te resetten zonder de Honda diagnosescanner. Heeft iemand nog andere ideeën wat ik kan controleren?