Acura MDX SUV Forums banner
41 - 47 of 47 Posts
Mijn MDX uit 2009 heeft hetzelfde probleem. Kunt u het OEM-onderdeelnummer delen? Ik kon de rempedaalschakelaar niet vinden in rockauto. Het enige onderdeel dat ik kon vinden is de remlichtschakelaar, die niets met de VSC-code te maken lijkt te hebben.

Te updaten:
Na al die tijd was het de rempedaalschakelaar! $22,00 en 2 minuten om het onderdeel te vervangen. Blijkt dat de rempedaalschakelaar niet alleen de remlichten bedient. Het is eigenlijk verbonden met het hele ABS-, VSA-, sh-awd-systeem. Dit is een groot probleem in veel autofora: Audi, VW, Volvo.Nissan, Toyota. Het probleem is dat de ABS-druksensorschakelaar is ingebouwd in dat grote aluminium blok met alle remleidingen erin. Het is een slecht ontwerp omdat het geen ontluchting toelaat, wat overmatige druk op het systeem veroorzaakt. U kunt een valse waarschuwing van uw scanner krijgen die een uitval van de ABS-druksensor aangeeft, die u naar het ABS-hydraulische blok zou verwijzen dat de druksensor herbergt. Het is niet beschikbaar dat ik weet als een onderdeel dat we kunnen kopen en gemakkelijk kunnen vervangen? Ik weet niet zeker of het kan worden vervangen door degenen die de VSA/ABS-besturingsmodule repareren? Het kost meestal 350,00 CDN om de module te laten repareren als deze inderdaad de schuldige is en geen hercodering van de chip vereist, dus plug-and-play. Als ze ook de sensor in de pomp vervangen, is dat een geweldige deal, maar ik kan niet zeggen dat ze dat doen? Velen nemen een kans op een gebruikte pomp met hetzelfde nummer als u bovenop uw aluminium pomphuis heeft. Als de druksensor in hun origineel defect is, vervangen ze de originele elektronische module op het gebruikte aluminium pomphuis en zorgen ervoor dat de pompmotor werkt door kort 12 V op de motor te zetten, dit vereist geen hercodering van de chip en is plug-and-play. Hoe dan ook, ik hoop dat dit anderen met vergelijkbare problemen helpt.
Mijn 2009 MDX heeft hetzelfde probleem. Kunt u het OEM-onderdeelnummer delen? Ik kon de rempedaalschakelaar niet vinden in rockauto. Het enige onderdeel dat ik kon vinden is de remlichtschakelaar, die niets te maken lijkt te hebben met de VSC-code. Ik waardeer ook elke YouTube-video die u kunt delen over hoe u deze kunt wijzigen.

Mijn 2009 MDX heeft hetzelfde probleem. Kunt u het OEM-onderdeelnummer delen? Ik kon de rempedaalschakelaar niet vinden in rockauto. Het enige onderdeel dat ik kon vinden is de remlichtschakelaar, die niets te maken lijkt te hebben met de VSC-code. Ik waardeer ook elke YouTube-video die u kunt delen over hoe u deze kunt vervangen.
Ik heb de remlichtschakelaar vervangen en ook mijn visalicht opgelost.

Ik heb vergelijkbare problemen na het vervangen van de wiellager op de 2013 Acura rdx van mijn dochter. In mijn geval gingen binnen 2 dagen na het vervangen van de achterste naaf aan de passagierskant de lampjes "controleer VSA-systeem, controleer remsysteem, ABS-systeem, elektrische stuurbekrachtiging, starthulp voor heuvels, vierwielaandrijving & voertuigstabiliteitscontrole" allemaal tegelijk aan! Voordat ik het uit elkaar ga halen, dacht ik dat ik jullie zou vragen wat jullie dachten. Ik krijg ook geen diagnosecodes van mijn scanner en de ABS-module kan niet communiceren met mijn scanner. Het lijkt op een losse module, zekeringkast, bedrading of mogelijk een ECM-probleem, maar ik wist niet of een van jullie het probleem kon isoleren of op zijn minst een aanbeveling kon geven over hoe te diagnosticeren voordat ik de dingen erger maak. Ik ga de batterij loskoppelen en opladen om te zien of het een spanningsprobleem is, direct na dit bericht. Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld, bedankt.
Heb je ontdekt wat het probleem was? Ik heb hetzelfde probleem

Ik heb vergelijkbare problemen na het vervangen van de wiellager op de 2013 Acura rdx van mijn dochter. In mijn geval gingen binnen 2 dagen na het vervangen van de passagiersachterwielnaaf de "check VSA system, check brake system, ABS system, electric power steering, uphill start assist light, all wheel drive & vehicle stability assist lights" allemaal tegelijk aan!" Voordat ik eraan begin te sleutelen, dacht ik dat ik jullie zou vragen wat jullie ervan dachten. Ik krijg ook geen diagnosecodes van mijn scanner en de ABS-module kan niet communiceren met mijn scanner. Het lijkt op een losse module, zekeringkast, bedrading of mogelijk een ECM-probleem, maar ik wist niet of een van jullie het probleem kon isoleren of op zijn minst een aanbeveling kon geven over hoe te diagnosticeren voordat ik de dingen erger maak. Ik ga de batterij loskoppelen en opladen om te zien of het een spanningsprobleem is, direct na dit bericht. Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden, bedankt.
Ben je erachter gekomen wat dit veroorzaakte? Ik heb hetzelfde probleem

Goedenavond vanaf deze kant. Ik gebruik een Acura MDX 2008 en ik heb net de draagarmen van de auto vervangen. Een week later geeft mijn auto een VSA-lampje en versnelt hij ook niet meer. We zijn er nu al meer dan 2 weken mee bezig... Een technicus heeft een apparaat aangesloten om te scannen, hij zei dat het de injector was en ik heb hem gekocht en ervaar nog steeds dezelfde fout. Ik ben moe.

41 - 47 of 47 Posts