Acura MDX SUV Forums banner

Voor & Na Techron vs. REDLINE

28K views 35 replies 10 participants last post by  fredwilliams1259  
#1 ·
Hier zijn de foto's voor en na Techron Complete Fuel System Cleaner: Ik heb 6 flessen (1 fles per tank) Techron Complete Fuel System Cleaner (20 oz) gebruikt - 6 flessen in een verpakking voor $61 van Amazon.

C4: Voor
Image

C4: Na
Image

C5 Voor:
Image

C5 Na:
Image

C6 voor:
Image

C6 Na:
Image

#3 ·
Is dit een andere auto? Ben je niet onlangs door 2-3 flessen Seafoam en 12 flessen Liqui Moly gegaan?? :) Geweldige resultaten echter, ongeacht.

#5 ·
Probeer Redline SI-1, het zou geconcentreerder moeten zijn dan Techron.

30-50% PEA

vs

Zie pagina 2:

10-20% handelsgeheim, de rest is destillaat, dwz benzine, nafta en kerosine

Ik haal het van Amazon met Subscribe and Save om de 6 maanden:

Op deze manier is het regelmatig en niet afhankelijk van de kilometerstand. Werkt ook goed als brandstofstabilisator.

IMO, je zou de forums van bobistheoilguy moeten doorlezen en over je ervaringen moeten posten. Ze zijn dol op dit soort dingen, maar kunnen een beetje gek zijn op de details (zoals aluminiumfolie hoedjes).

Welke boroscoop gebruik je? Foto's zijn best goed!

#6 ·
Probeer redline SI-1, het zou geconcentreerder moeten zijn dan techron.

30-50% PEA

vs

Zie pagina 2:

10-20% bedrijfsgeheim, de rest is destillaat, dwz benzine, nafta's en kerosine

Welke boroscoop gebruik je? foto's zijn best goed!
Ik zal het bekijken. Ik heb deze eenvoudige boorscoop van $39 gebruikt. De gelede is erg moeilijk te gebruiken.
Image

#7 ·

Attachments

#11 · (Edited)
Hier zijn de foto's voor en na Techron Complete Fuel System Cleaner: Ik heb 6 flessen (1 fles per tank) Techron Complete Fuel System Cleaner (20 oz) gebruikt - 6 flessen in een verpakking voor $61 van Amazon.
Heb je niet net je motor gereviseerd met gloednieuwe zuigers? Wat een verspilling!

Eerlijk gezegd, de voor- en nafoto's zien er niet uit alsof ze $60 waard waren. En het lijkt erop dat je minstens dat bedrag meer gaat uitgeven om meer schoon te maken. Hoe is dit duurzaam op een continue basis?

Begrijp me niet verkeerd - ik respecteer de moeite, maar het moet wel logisch zijn, toch?

#12 · (Edited)
Heb je net je motor gereviseerd met gloednieuwe zuigers? Wat een verspilling!

Eerlijk gezegd, de voor- en nafoto's zien er niet uit alsof ze $60 waard waren. En het lijkt erop dat je minstens dat bedrag meer gaat uitgeven om meer schoon te maken. Hoe is dit duurzaam op continue basis?

Begrijp me niet verkeerd - ik respecteer de moeite, maar het moet wel logisch zijn, toch?
Ik ben
Heb je net je motor gereviseerd met gloednieuwe zuigers? Wat een verspilling!

Eerlijk gezegd, de voor- en nafoto's zien er niet uit alsof ze $60 waard waren. En het lijkt erop dat je minstens dat bedrag meer gaat uitgeven om meer schoon te maken. Hoe is dit duurzaam op continue basis?

Mijn motor draait als een nieuwe motor, maar de koolstofopbouw stoort me. De koolstofopbouw komt door olieverbruik, wat niet te verhelpen is vanwege de ontwerpfouten.

Ik begrijp het volledig, maar het is een fractie van de kosten voor een andere motorrevisie als het ooit weer nodig is. Ik probeer te zien welke additief het beste werkt en het dan periodiek te gebruiken als preventieve maatregel.

Ik probeer hierna REDLINE.

Trouwens, Amazon heeft een volledige terugbetaling gedaan en me verteld om de Techron te houden/weg te gooien/te doneren, omdat het gevaarlijk materiaal is om terug te sturen. Ik hou van Amazon!

#14 ·
Welk jaar is dit voertuig? Ik heb een '07, maar ik heb van meerdere bronnen gehoord/gelezen dat de olieverbruikproblemen bij de 2e generaties pas rond modeljaar 2010 begonnen op te treden.
Gebruikte een van deze motoren Honda's Variable Cylinder Management (VCM)-systeem? Ik weet dat die de reputatie hebben olieverbruikproblemen te veroorzaken, naast andere dingen.

#15 ·
Welk jaar is dit voertuig? Ik heb een 07, maar ik heb van meerdere bronnen gehoord/gelezen dat de olieverbruikproblemen bij de 2e generaties pas rond modeljaar 2010 begonnen op te treden.
Hebben een van deze motoren Honda's Variable Cylinder Management (VCM)-systeem gebruikt? Ik weet dat die de reputatie hebben olieverbruikproblemen te veroorzaken, naast andere dingen.
2011

#34 ·
Eerste keer dat ik beschadigde inlaatkleppen op een J37 zie