Oké, dus na een uitputtende zoektocht heb ik eindelijk mijn beslissing genomen. Ik heb overwogen om de wielmaat te vergroten, maar ik heb besloten om bij de 19" wielen te blijven. Ze zullen soepeler rijden en beter bestand zijn tegen wielschade in vergelijking met 20" of 21" wielen, en dat betekent ook dat ik geen nieuwe banden hoef te kopen. Tot nu toe lijken de standaard Bridgestones voldoende. Bovendien zijn de meeste 20" of 21" wielopties 9", wat het probleem van de superhoge standaard offset verergert. Ik dacht aanvankelijk aan een paar zwart bewerkte wielen, maar ik heb met een paar visualizers gespeeld en vind de bronzen wiel-look op deze eigenlijk wel mooi. Dit zijn een donkerdere bronzen kleur, en niet zoals een super heldere goud- of koperkleur. De maat is 19x8,5 5x120 ET45. Ik heb een paar jaar geleden een 50-pack mcgard 65036 M14x1.5 spline drive wielmoeren gekocht voor mijn truck, en deze extra's passen er direct op (geluk!). Ik heb een paar aluminium 72,6 tot 64,1 naafringen en vier Acura TPMS-sensoren model 42753-T3R-A04 besteld. Deze nieuwe wielen steken ongeveer 0,4" meer uit dan standaard, wat ik acceptabel vind. Ik wilde echt helemaal geen poke, en de standaard wielen zitten vrijwel gelijk. Ik weet dat de S-type wielen 9,5" breed ET55 zijn, dus deze zullen net iets naar binnen zitten in vergelijking daarmee. De fabrikant zegt dat deze wielen ook minder dan 21# wegen, wat 5-10# minder moet zijn dan de standaard wielen. Ik weet niet of ik dat geloof, maar ik zal een standaard wiel en deze nieuwe wielen wegen nadat ik ze heb verwisseld. Dat zou een behoorlijk significant verschil zijn als het 8# per wiel verschil is. Dit zijn zomerwielen en mijn standaard zilveren wielen zullen worden gebruikt voor winterse sneeuwbanden. Zilveren wielen zien er sowieso beter uit met zout eroverheen.