Acura MDX SUV Forums banner

Obserwacje MDX vs RDX i odpowietrzanie...

11K views 15 replies 9 participants last post by  Thirsty  
#1 ·
Zacznę od tego, że jestem nowym właścicielem MDX z 2012 roku, polerowany metal, wnętrze z hebanu... jak dotąd uwielbiam to.... kilka rzeczy, z którymi musiałem wrócić do dealera, zamiana stopni progowych advance na sportowe... o wiele bardziej eleganckie i lepsze... musiałem ponownie pomalować przedni panel boczny, ponieważ wydaje się, że włos lub inny cienki plastikowy sznurek został pomalowany lub utknął w bezbarwnym lakierze... więc musieli to zrobić ponownie... kto by pomyślał, myślałem, że fabryczne malowanie jest najlepsze, cóż... po prostu moje szczęście. Moje skórzane siedzenia już się marszczą... dealer powiedział, że to normalne zużycie i jest spowodowane przez słońce/ciepło... trudno mi w to uwierzyć... i martwię się, jak będą się trzymać z czasem, niech ktoś sprawi, że poczuję się lepiej, że przetrwają z czasem...

W każdym razie, kiedy mój samochód był w warsztacie przez tydzień, dostałem samochód zastępczy RDX z 2012 roku... człowieku, to sprawia, że doceniam mojego MDX... wiem, że RDX ma być bardziej sportowy, ale człowieku, jazda jest wyboista, mam a4 ze sportowym zawieszeniem, a RDX jest po prostu wyczerpujący w prowadzeniu... czułem się wyczerpany po jeździe przez znaczną ilość czasu... i nie zaczynajcie nawet o silniku... na pewno jest szorstki i chropowaty... jestem pewien, że ma swoich zwolenników... ale przypomina mi, dlaczego nie lubię silników turbo, które nie są dobrze zrobione.

Pewne rzeczy, które zauważę... przedni fotel wydaje się lepiej obejmować, ale te w MDX są wygodniejsze... podoba mi się jedna opcja na wyświetlaczu prędkościomierza, może nie wiem, jak dobrze używać tego w MDX, ale podoba mi się, jak daje natychmiastowe rzeczywiste MPG, nie wiem, jak to zrobić w MDX... i to by było na tyle.

Dzięki za pozwolenie mi na wyrażenie mojego zdania, chłopaki.
 
#2 ·
Gratulacje z okazji zakupu zupełnie nowego MDX:29:

RDX nie jest dla każdego, ale i tak będzie miał swój udział w rynku... znacznie więcej niż X3;)

Mam 2011 z pakietem tech. Nie mam złych zagnieceń na siedzeniu kierowcy, ale wydaje się, że są pewne zauważalne zagniecenia wzdłuż bocznych szwów siedzenia kierowcy, gdzie nacisk jest bardziej skierowany. Uważam to za estetycznie akceptowalne.
 
#3 ·
Ujście jest dobre!!! Po posiadaniu mojego 05 Subaru WRX i jeździe Audi 4 moich kumpli, nie sądzę, żebym kiedykolwiek mógł ponownie jeździć z turbodoładowaniem. WSZYSTKIE wydają się być złożone razem. Nie miałem jeszcze okazji jeździć RDX, ale dla sportowego oznaczenia, które na nim umieścili, na pewno sprałem kilku na lokalnym świetle do światła "nie, panie władzo, nie brałem udziału w wyścigu!" momenty. Mam 2004 z przebiegiem 132 000. To magiczny moment, kiedy mój autystyczny syn macha i mówi "pa-pa", gdy odjeżdżamy! Mówię w jednym u dealera, a mając 1,85 m wzrostu i 118 kg wagi, siedzenia dla mojej grubej pupy nie były twarde, to było jak noszenie dobrze dopasowanego kostiumu kąpielowego "Speedo"! (przepraszam za ten mentalny obraz, faceci) Ale większość kupujących ten samochód to młode pary i kobiety w średnim wieku. Więc mają w nim ludzi odpowiedniego wzrostu. Zazwyczaj widzę młodszych facetów, którzy zapomnieli, że prowadzą samochód swojej żony dla dziecka na światłach. Czy ma to być konkurencja dla Rav-4 / Escape?
 
#5 ·
Czy ma to być konkurencja dla Rav-4 / Escape?
CRV jest bezpośrednią konkurencją dla RAV-4/Escape. Jednak głównie młodsze kobiety kupowały/kupują go. Nie ma dużego uroku dla mężczyzn. Wypuścili Element, aby przyciągnąć mężczyzn. Nigdy się to dobrze nie przyjęło i został anulowany w 2011 roku.

RDX był skierowany do młodego, profesjonalnego mężczyzny, który musiał mieć najnowszą technologię (według marketingu Acura). Wybrali 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem zamiast V6 dla lepszego rozkładu masy pojazdu. Podejrzewam, że było to również dlatego, że 4-cylindrowy silnik lepiej wypadłby w łatwych testach epa mpg, w których turbosprężarka by się nie włączyła i byłby jakiś rynek dla modyfikacji tuningu turbosprężarki. Rezultatem był jednak pojazd, który bardzo dobrze się prowadzi, uzyskuje straszne mpg w świecie rzeczywistym, a V6 RAV4 zostawi go w kurzu. Stąd nowy V6 (chociaż SH-AWD zniknął).

RDX oferuje pojazd podstawowy, aby spróbować przyciągnąć klientów do marki Acura, a następnie zatrzymać ich, gdy nadejdzie czas, aby przejść do MDX.
 
#9 ·
Did you ever wonder who or what this Acura Marketing is that makes some of these decisions?
Nie, każda firma ma dział marketingu, ale zastanawiam się, dlaczego wydają się podejmować tak nielogiczne decyzje.......chociaż mówię z punktu widzenia inżyniera, który musi wdrażać złe wybory marketingowe, zdając sobie sprawę, że prawdopodobnie zostanę za to później obwiniony, gdy okaże się to złym wyborem......
 
#7 ·
Po prostu nie rozumiem, dlaczego nie stworzyli większego pojazdu X, aby konkurować z klasą Lexus/Infiniti. Tracą właścicieli MDX, którzy potrzebują prawdziwej pojemności 7 miejsc. Przynajmniej stwórz pojazd Honda Odyssey Acura. Wiem, że to w zasadzie ta sama platforma, ale życie po MDX to nic Acura. To musi boleć!
 
#8 ·
Po prostu nie rozumiem, dlaczego nie stworzyli większego pojazdu X, aby konkurować z klasą Lexus/ Infiniti. Tracą właścicieli MDX, którzy potrzebują prawdziwej 7-miejscowej pojemności. Przynajmniej stwórz pojazd Honda Odyssey Acura. Wiem, że to prawie ta sama platforma, ale życie po MDX to nic Acura. To musi boleć!
Acura nie może zasilać pojazdu większego niż X - brak V8. Spróbuj przetestować nowego Pilota, aby zobaczyć, jak słaby silnik V6 sprawdza się w większym pojeździe. Acura Ody jest możliwe, ale nikt nie zapłaci pieniędzy za luksusowy pojazd za minivana, który zostanie zniszczony przez dzieci. Obecnie nie ma luksusowej marki z minivanem. Musiałby kosztować więcej niż Ody touring elite, który kosztuje 45 tys. dolarów. Czy zapłaciłbyś 55 tys. dolarów za minivana bez napędu na wszystkie koła? Większość po prostu wybierze luksusowego SUV-a w tej cenie. Opracowywali silnik V8, a potem gospodarka się załamała, a rynek nowych samochodów upadł i został anulowany.
 
#10 ·
Jestem na stronie internetowej Lexusa, brak porównania dla LX, znanego również jako Toyota Land Cruiser. Strona internetowa Infiniti, brak porównania dla QX56, znanego również jako Nissan Armada. To wszystko (jak powiedziałeś i na co wcześniej narzekałem....V8) i prawdziwe, prawdziwie DUŻE SUV-y. Czy nie sprzedają wystarczającej liczby egzemplarzy na całym świecie, aby uzasadnić rozwój większej platformy i dodanie silnika? Myślę, że trochę znam się na samochodach, nie będę twierdził, że wiem coś o udziale w rynku i finansach. Chciałbym tylko wiedzieć, dlaczego Honda jest tak duża, ale ma tak małą ofertę w porównaniu do Toyoty i Nissana.
 
#13 ·
Jestem na stronie internetowej Lexusa, brak porównania dla LX, czyli Toyoty Land Cruiser. Strona internetowa Infiniti, brak porównania dla QX56, czyli Nissana Armady. To wszystko (jak powiedziałeś i na co wcześniej narzekałem....V8) i prawdziwe, prawdziwie DUŻE SUV-y. Czy nie sprzedają wystarczającej liczby egzemplarzy na całym świecie, aby uzasadnić większy rozwój platformy i dodanie silnika? Myślę, że trochę znam się na samochodach, nie będę twierdził, że znam się na udziale w rynku i finansach. Chciałbym tylko wiedzieć, dlaczego Honda jest tak duża, ale ma tak małą gamę w porównaniu do Toyoty i Nissana.
Chodzi również o Corporate Average Fuel Economy. Honda lubi reklamować, że ma najwyższą ocenę CAFE, silnik V8 obniżyłby ją. Producenci samochodów otrzymują również kary za niespełnienie najnowszych wymagań CAFE. Jednak ocena Toyoty jest bardzo zbliżona do Hondy i osiągają to zarówno z ofertą V8, jak i większymi pojazdami.
 
#14 ·
Nie jestem fanem Toyoty/Lexusa (z wyjątkiem nowego supersamochodu.....tym mógłbym się bujać), ale Honda musi wejść na rynek z modelem 8 wagon. ZDX mógłby być zabójczy z takim modelem, Pilot/Ridgeline/MDX mogłyby być traktowane poważnie z takim modelem i potrzebują co najmniej jednego większego pojazdu w ofercie Acura, aby uśpić Infiniti/Lexusa. W mojej okolicy nie mogę przejechać pół bloku, nie widząc Odysei/Pilota/MDX! Daje to znać, w co ludzie wierzą, jeśli chodzi o pojazdy....Honda! Myślę, że mogą być trochę ryzykowni i zrobić V8.
 
#16 ·
Mam MDX z 2004 roku i właśnie kupiłem RDX z 2012 roku. Nie potrzebuję już 7 siedzeń. MDX jest teraz prowadzony przez dzieci. Nie krytykuj RDX. Jest o 15 tys. dolarów tańszy niż MDX i ma osiągi, luksus, styl i technologię, które trudno dorównać innym porównywalnym pojazdom. To mały SUV i AWD. Nie można go porównywać do sedana Audi ani żadnego innego SUV-a, który kosztuje znacznie więcej.