Acura MDX SUV Forums banner
141 - 160 of 288 Posts
Nie jestem obeznany z mechaniką, ale bardzo zainteresowany dodaniem większej mocy do mojego typu s.

Czy instalacja/usunięcie JB4 byłoby bardzo trudne dla kogoś takiego jak ja?
To bardzo proste. Należy wykonać trzy połączenia przewodów pod maską. Odłączasz przewód OEM, a następnie połączenie kontrolera wchodzi pomiędzy przewody, które właśnie odłączyłeś, mam nadzieję, że to ma dla ciebie sens. Następnie prowadzisz jeden przewód zasadniczo tuż nad nadkolem, do kabiny i podłączasz go do połączenia OBD. Instrukcje dołączone do niego są dość jasne, ale nie specyficzne dla MDX-S. Myślę, że są TLX, ale wystarczająco proste. Byłem dość zdenerwowany, majstrując przy moim silniku i poświęciłem na to czas, a założenie zajęło mi 15 minut. Prawdopodobnie mógłbym to teraz zrobić w 5. Chociaż na forum toczyła się debata na temat wsparcia ze strony Burgera, jestem przekonany, że w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących instalacji z przyjemnością pomogą, tak jak ja i prawdopodobnie wielu innych członków forum. To naprawdę plug and play. Fakt, że można go tak łatwo usunąć bez dowodów na wypadek wizyty u dealera, sprawił, że pociągnąłem za spust. Żona po prostu tego nie chce. Nawet jeśli nie bierzesz pod uwagę mojego i chcesz kupić nowy, warto.
 
Nie jestem obeznany z mechaniką, ale bardzo interesuje mnie dodanie większej mocy do mojego typu s.

Czy instalacja/usunięcie JB4 byłoby bardzo trudne dla kogoś takiego jak ja?
Używam mojego JB4 od kilku miesięcy. Usunąłem go około 6 razy włączając/wyłączając tylko z powodu wizyt u dealera. To bardzo proste z usunięciem osłony silnika i wtyczek. Jeśli czujesz się nieswojo, zawsze możesz postępować zgodnie z ich schematem lokalizacji wtyczek w komorze silnika.
 
Używam mojego JB4 od kilku miesięcy. Usunąłem go około 6 razy włączając/wyłączając tylko z powodu wizyt w serwisie. Jest to bardzo proste z usunięciem osłony silnika i wtyczek. Jeśli czujesz się nieswojo, zawsze możesz podążać za ich schematem zdjęciowym lokalizacji wtyczek w komorze silnika.
Dziękuję. Jestem trochę zdenerwowany swoimi umiejętnościami, ale może pociągnę za spust za kilka miesięcy.

Zakładam, że jesteś zadowolony i że warto zainwestować?
 
Nie jestem ekspertem od tego, ile to tak naprawdę daje zysków, ale poczułem różnicę, kiedy to zainstalowałem. Wszystko pomaga w zdobyciu czegoś! Chociaż używam tylko domyślnej Mapy 1, która, jak sądzę, jest domyślną mapą zysków. Używam '91 oktanów. Ostatnio połączyłem to również z zestawem dolotu powietrza PRL [który zostawiam włączony podczas wizyty w serwisie i jak dotąd nie miałem żadnych problemów z gwarancją... jeszcze]. Za te pieniądze jest to prosta instalacja, aby uzyskać pewne wystarczające zyski we wzroście mocy.
 
 
Czy wiesz, czy to będzie uwzględnione, kiedy skończą zestaw do modernizacji intercoolera?

Nieważne, zapytałem ich. To osobny zakup i przypadkiem najpierw ukończyli rurę doładowania. Intercooler jest następny. Nie mogę się doczekać.
Słyszałem, że pracują nad intercoolerem. Zapytałem ich o to samo, kiedy kupiłem ulepszony intercooler do TLX mojej żony. Będzie ciekawie zobaczyć, co wymyślą, ponieważ MDX ma dodatkową mini-chłodnicę po stronie pasażera (w bliskim sąsiedztwie rury wylotowej intercoolera) i cały ten rezonator na tej samej rurze. Jeśli przyjrzysz się uważnie temu plastikowemu elementowi na wylocie intercoolera, jest on bardzo wąski (w przeciwieństwie do tego w TLX Type S).
 
Rury doładowania w MDXtS są naprawdę do bani, jak wspomina JNeutron. Prawdopodobnie poczekam, aż intercooler będzie dostępny, ponieważ zrobiłbym obie rzeczy jednocześnie, ale rury doładowania na pewno będą tego warte.
 
Wyobrażam sobie, że instalacja intercoolera i rur doładowania będzie małym wyzwaniem? Z filmów wynika, że ​​przód zdecydowanie trzeba zdemontować. Być może będę musiał znaleźć i zapłacić dobry warsztat tuningowy, aby dokonał wymiany.
 
Wyobrażam sobie, że instalacja intercoolera i rur doładowania będzie małym wyzwaniem? Z filmów wynika, że przedni panel zdecydowanie trzeba będzie zdjąć. Być może będę musiał znaleźć i zapłacić dobry warsztat tuningowy, aby wykonał tę wymianę.
Rury doładowania nie będą wymagały demontażu zderzaka. Rura wylotowa turbosprężarki będzie wymagała wyjęcia obudowy filtra powietrza w celu uzyskania dostępu. Jest film, na którym ktoś zdejmuje przedni panel z MDX Type S. Po konieczności zrobienia tego samego dla Civic 1.5T i TLX Adv 2.0T mojej żony z 2022 roku (musiałem przyciąć aluminiowy zderzak, aby dopasować intercooler), czułbym się komfortowo z demontażem przedniego panelu mojego MDX. Bardzo podobne ustawienia dla Hondy/Acury. Jedyną "pucker factor" częścią dla mnie były klipsy pod soczewkami reflektorów. W przypadku pozostałych dwóch pojazdów poświęciłem dużo czasu i zabezpieczyłem wszystkie powierzchnie taśmą do nadwozi (i miałem odpowiednie narzędzia z tworzywa sztucznego/gumy). Czy PRL może po prostu skończyć ten intercooler?! lol Czy ktoś widział porównanie rdzenia TLX Type S i rdzenia MDX Type S? Wiem, że wlot i wylot są różne, po prostu jestem ciekaw wymiarów rdzenia.
 
Ogólnie rzecz biorąc, zdjęcie przedniego zderzaka z samochodu może wydawać się zniechęcające, ale tylko za pierwszym razem jest to trudne.

Większość samochodów ma dokładnie taką samą procedurę. Wyciągnij kilka śrub z osłony błotnika, odkręć śrubę pod reflektorem, odkręć kilka śrub pod zderzakiem do osłony podwozia, odkręć kilka śrub na przedniej krawędzi pod przednią krawędzią maski. Zdejmij go (kilka klipsów).

Jest to ogólnie określane jako "pozycja serwisowa", więc nie utrudniają tego zbytnio. I musi być to w miarę standardowe, aby każdy mechanik mógł wymienić chłodnicę/skraplacz/intercooler.

W każdym razie z przyjemnością napiszę instrukcje, kiedy zdemontuję swój i odnotuję wszelkie wyzwania.
 
Rury ładujące nie będą wymagały demontażu zderzaka. W przypadku wylotu turbosprężarki konieczne będzie wyjęcie airboxu w celu uzyskania dostępu. Istnieje film, na którym ktoś zdejmuje przedni panel MDX Type S. Po konieczności zrobienia tego samego dla Civic 1.5T i TLX Adv 2.0T mojej żony z 2022 roku (musiałem przyciąć aluminiowy zderzak pod montaż intercoolera), czułbym się komfortowo zdejmując przedni panel mojego MDX. Bardzo podobne ustawienia dla Hondy/Acury. Jedyną częścią "pucker factor" dla mnie były klipsy pod soczewkami reflektorów. W przypadku pozostałych dwóch pojazdów poświęciłem czas i zabezpieczyłem wszystkie powierzchnie taśmą do nadwozi (i miałem odpowiednie narzędzia z tworzywa sztucznego/gumy). Czy PRL może po prostu skończyć ten intercooler?! lol Czy ktoś widział porównanie rdzenia TLX Type S ze standardowym rdzeniem MDX Type S? Wiem, że wlot i wylot są różne, po prostu jestem ciekaw wymiarów rdzenia.
Jedyne co wiem, to to, że PRL powiedział, że standardowy intercooler mdx type s był większy. Ogólnie rzecz biorąc, niewiele to znaczy, ponieważ główną rzeczą, którą tam ulepszają za pomocą ic, jest przejście na konstrukcję typu bar and plate zamiast tube and fin.
 
Zainstalowano rury ładujące PRL i rurę dolotową (miałem już filtr PRL). Dość proste, z wyjątkiem zacisku wlotowego intercoolera, który został zainstalowany w fabryce, element mocujący był niewidoczny. Był idealnie na dole! Załączyłem zdjęcie.

Rura wylotowa intercoolera była bardzo prosta. Rura PRL ma port (który może być użyty później), w którym trzeba zainstalować dostarczony korek z łbem sześciokątnym (ma również uszczelniacz do gwintów na gwintach). Ponownie użyłem fabrycznych zacisków.

Rura wlotowa intercoolera (wylot turbosprężarki) - trzeba było tylko coś przesunąć, żeby się do niej dostać. Zdejmij górną plastikową osłonę (która zakrywa zatrzask maski), łopatkę wlotową (3 śruby 10 mm) i możesz wyciągnąć pokrywę obudowy filtra powietrza i rurę dolotową w tym samym czasie. Jedynym wyzwaniem był zacisk, który miał element mocujący na dole. Użyłem grzechotki 1/4 cala i 8 mm, aby poluzować zacisk.

Te silikonowe rury są wytrzymałe!
 
Dobrze zrobione. Czy wszystko zostało zrobione od góry? Jak długo zajęło Ci to zrobienie? Może będę chciał zrobić tę część sam, aby zaoszczędzić pieniądze na robociźnie, jeśli zlece wymianę intercoolera w warsztacie, gdy PRL to zrobi. Jeśli obniży to koszty instalacji w warsztacie.
 
Dobrze zrobione. Wszystko zostało zrobione od góry? Jak długo zajęło Ci to zrobienie? Chciałbym sam zrobić tę część, aby zaoszczędzić pieniądze na robociźnie, jeśli zleciłbym wymianę intercoolera w warsztacie, gdy PRL to zrobi. Jeśli obniży to koszty instalacji w warsztacie.
Tak, wszystko zostało zrobione od góry. Zajęło to około 45 minut.
 
Świetny post! Bardzo doceniam opis i zdjęcia. Udało mi się wymienić tylko jeden. Za cholerę nie mogłem odblokować drugiego zacisku schowanego głęboko... będę próbował dalej, gdy pogoda na to pozwoli.
Grzechotka 1/4 cala i nasadka na zacisku - poszedłem za i pod wąż/zacisk i uzyskałem tylko niewielki ruch z każdym obrotem.
 
141 - 160 of 288 Posts