Acura MDX SUV Forums banner
181 - 200 of 288 Posts
Zastanawiam się, czy „podniesione ograniczenia fabryczne” obejmują również zniesienie ograniczenia prędkości? JB4, który mam, ma takie same, jeśli nie lepsze zyski, więc nie wiem, czy bym się przesiadł, chyba że K tuner ma jakieś inne korzyści.
To w zasadzie jeden z głównych powodów, dla których warto używać flash tune, podnieść ogranicznik prędkości.

Ale nawet jeśli dostaniesz tune, ludzie rutynowo łączą jb4 z tune na innych platformach. Pozwala to na uzyskanie dobrej funkcji rejestrowania i dokonywanie regulacji docelowych w górę lub w dół w oparciu o konkretny zainstalowany sprzęt (gdzie flash tune można naprawdę ustawić tylko dla jednej kombinacji sprzętowej).
 
Ze wszystkich samochodów, które modyfikowałem, w celach gwarancyjnych zawsze trzymałem się tunerów, które można łatwo usunąć i ponownie zainstalować właśnie z tego powodu. Usunięcie i ponowne założenie JB4 zajmuje tylko kilka minut.
Nie zaufałbym dealerom widzącym mój samochód z JB4, aby ryzykować jakieś czerwone flagi.
 
Usuwam moje jb4 na wizyty u dealera, ale tylko po to, aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów, jeśli mój układ napędowy się zepsuje. Nie zaprzeczyłbym modyfikacjom.

Jb4 to urządzenie przelotowe, jedyne co widzi samochód to normalna praca. Przepływomierz i ciśnienie w kolektorze są pobierane i zgłaszane jako normalne.

O ile samochód nie miał innego czujnika, nie ma możliwości, aby wiedział, że doładowanie wzrosło lub wprowadzono inne zmiany.
 
Jakieś recenzje od osób, które zainstalowały modyfikację dolotu i rur doładowania PRL? Chcę zobaczyć, co wszyscy myślą o zmianach w wrażeniach z jazdy. Zrobiłem to w miniony weekend, więc przejechałem niewiele kilometrów. Może to placebo, ale początkowa reakcja na gaz wydaje się nieco lepsza. Ciekawi mnie, czy ktoś testował te modyfikacje na hamowni, aby uzyskać imperialny dowód na niewielkie zyski. Wielkie podziękowania dla tych, którzy zamieścili posty na temat instalacji. Bez tej wiedzy umieszczenie zacisku rury doładowania po gorącej stronie w IC byłoby o wiele większym bólem dupy.
 
Aktualizacja dla wszystkich.

19 września zamówiłem rurę środkową/usunięcie trzeciego katalizatora z IMR America. Zapłaciłem 460 $ jako zamówienie przedpremierowe za część w całości.

7 miesięcy później ani słowa od nich i brak odpowiedzi na moje e-maile.

Dałem im czas do piątku, zanim obciążę kartę kredytową, i nawet to jest hojne.
 
Aktualizacja dla ludzi.

19 września zamówiłem rurę środkową/usunięcie trzeciego katalizatora od IMR America. Zapłaciłem 460 $ jako zamówienie przedpremierowe na część w całości.

7 miesięcy później ani słowa od nich i brak odpowiedzi na moje e-maile.

Dałem im czas do piątku, zanim obciążę kartę kredytową, a nawet to jest hojne.
Wow. Jesteś naprawdę cierpliwy. Może zadzwoń do nich?
 
Ooofff. To śmierdzi. Zadzwoniłbym codziennie w tej chwili. Powodzenia.

Zgodnie z ich stroną na Facebooku, mają je. Infinity Motorsports Racing
Dzięki za link, przestałem używać Facebooka dawno temu.

Rozmawiałem z właścicielem i wkrótce powinienem mieć moją część. Czekam na to i mam nadzieję, że będzie wysokiej jakości
 
Dopiero co, kilka tygodni temu, kupiłem mdx type s i jedyne, co mi na razie przeszkadza, to niewielka martwa strefa w pedale (albo inaczej mówiąc, potrzeba 0,5 sekundy, żeby naprawdę zareagował), chociaż zaczynam się do tego przyzwyczajać. Czy JB4 w jakiś sposób pomaga w tym? Jestem jednak ciekaw, żeby go i tak kupić.
 
Potrzebujesz wzmacniacza pedału, jeśli chcesz uzyskać większą reakcję na gaz. Powinno być wystarczająco szybko w trybie sport i sport+. Ktoś założył wątek o wzmacniaczu pedału kilka dni temu.

Jb4 jest niesamowity. Nie mogę się doczekać, aż zamontuję IC i inne modyfikacje wspomagające, aby uzyskać więcej doładowania.
 
Czy są jakieś recenzje od osób, które zainstalowały dolot PRL i mod rur doładowania? Chcę zobaczyć, co wszyscy myślą o zmianach w wrażeniach z jazdy. Zrobiłem to w miniony weekend, więc przejechałem niewiele kilometrów. Może to placebo, ale początkowa reakcja na gaz wydaje się nieco lepsza. Ciekawi mnie, czy ktoś testował tylko te modyfikacje, aby uzyskać imperialny dowód na drobne zyski. Również wielkie podziękowania dla tych, którzy zamieścili posty na temat instalacji. Bez tej wiedzy włożenie zacisku rury doładowania po gorącej stronie do IC byłoby o wiele większym bólem dupy.
Coś dzisiaj się pojawi. Nie jestem pewien, kiedy będę miał okazję je zainstalować, mam dość duże dłonie, więc mam nadzieję, że uda mi się dostać do rury po gorącej stronie bez większego bólu. Mam żonę na pokładzie, żeby to zrobić i założyć z powrotem JB4. Czekam na to połączenie.
 
Dostałem dzisiaj rurę do usuwania 3. katalizatora IMR, mam nadzieję zainstalować ją z dolotem prl w ten weekend.

Zrobię dokumentację i film przed i po.

Celem moda jest lepszy dźwięk bez modyfikowania standardowego wydechu. Oczekuje się marginalnego wzrostu wydajności.
super! Czy to ma jakiś wpływ na emisję spalin? Nie mogę się doczekać filmu

dolot Prl jest fajny, dodaje trochę dodatkowego hałasu pod maską.

Instalujesz również rury doładowania?
 
super! Czy to ma jakiś wpływ na emisję? Nie mogę się doczekać filmu

Dolot Prl jest fajny, dodaje niewielką ilość dodatkowego hałasu pod maską.

Czy instalujesz również rury doładowania?
Rozumiem, że 3. katalizator jest za drugim czujnikiem O2, więc nie zmieni emisji komputera. Jeśli zmieni emisję komputera, to wrócę do stanu fabrycznego. Nie bawię się już w rzeczy, które uniemożliwią mi uzyskanie naklejki w MA, za dużo zachodu.

Mam dolot PRL od października... Szczerze mówiąc, zapomniałem, że go mam.

Po prostu poczekam na intercooler, aby zainstalować rury doładowania. W trakcie instalacji intercoolera rury doładowania będą dodatkową minutą pracy.
 
181 - 200 of 288 Posts