Ik spuit de mijne twee keer per jaar met matzwarte spuitverf die voor "HOGE" temperatuurartikelen is.... VERGEET al die schoonmaakspullen, want je verspilt je tijd en geld! Plak het chroom af als je geen goed doel hebt.......:1: :1: :1: Zo bespaart HONDA kosten! Supertech kan het je vertellen.,........de lagere modellen zoals de gewone Accord krijgen NIET MEER die mooie matzwarte verf, omdat ze ze gewoon metaal op metaal laten.....Toen stopten ze met het schoonmaken van de dashboards in de fabriek. Laat de dealers die dwazen in dat "reinigingssysteem" duwen, JA........Toen ik in 1984 mijn Honda's kocht, waren ze dag en nacht verwijderd van deze dagen.......Terug naar het onderwerp....als je rondrijdt, zul je merken dat de V6 EX Accord "geschilderde" uitlaatdempers heeft en de LX- of lagere modellen gewoon kaal zijn......:1: Ze zijn zelfs zo laag gezonken dat ze stickers in plaats van badges (EX, LX etc...) hebben geplaatst en zoveel klachten kregen dat ze teruggingen naar METALEN badges (Acura MDX, 3.5RL etc....)