Potrzebuję porady, jak dalej postępować? - Już zacząłem szukać części zamiennych zamiast oryginalnych części Acura i ewentualnie innych warsztatów naprawczych (franczyzobiorca Midas, franczyzobiorca NAPA itp.?).
Mój MDX (Advanced) z 2011 roku ma prawie 110 000 oryginalnych mil. Ostatnio zauważyłem stały grzechot dochodzący z przodu samochodu w ciągu ostatnich 3-6 miesięcy, ponieważ hałas stopniowo się nasila z czasem, a także odczułem lekkie wibracje podczas przejeżdżania przez dziury i nierówności. Z obawy o bezpieczeństwo zabrałem go do lokalnego mechanika, a nie do lokalnego dealera MDX.
Przeżyłem szok, gdy ten "uczciwy, lokalny" mechanik, były mechanik Hondy, właściciel warsztatu, powiedział mi, że całkowity koszt wymiany to około 5000 USD (750 USD za robociznę, reszta za oryginalne części MDX OEM)! Wszystko to za parę przednich kolumn resorujących, parę tylnych amortyzatorów, parę łączników drążka stabilizatora przedniego, tuleje i oś D/S cv (sp?).
Wiele wyszukiwań w internecie sugeruje, że równoważny koszt tego typu pracy powinien mieścić się w przedziale od 1000 do 2000 USD łącznie. Nie trzeba dodawać, że odrzuciłem ofertę mechanika i teraz próbuję rozejrzeć się za częściami zamiennymi innych producentów, które będą kompatybilne z moim MDX, i ewentualnie innymi rodzajami lokalnych warsztatów specjalizujących się w amortyzatorach/kolumnach resorujących.
Mój MDX (Advanced) z 2011 roku ma prawie 110 000 oryginalnych mil. Ostatnio zauważyłem stały grzechot dochodzący z przodu samochodu w ciągu ostatnich 3-6 miesięcy, ponieważ hałas stopniowo się nasila z czasem, a także odczułem lekkie wibracje podczas przejeżdżania przez dziury i nierówności. Z obawy o bezpieczeństwo zabrałem go do lokalnego mechanika, a nie do lokalnego dealera MDX.
Przeżyłem szok, gdy ten "uczciwy, lokalny" mechanik, były mechanik Hondy, właściciel warsztatu, powiedział mi, że całkowity koszt wymiany to około 5000 USD (750 USD za robociznę, reszta za oryginalne części MDX OEM)! Wszystko to za parę przednich kolumn resorujących, parę tylnych amortyzatorów, parę łączników drążka stabilizatora przedniego, tuleje i oś D/S cv (sp?).
Wiele wyszukiwań w internecie sugeruje, że równoważny koszt tego typu pracy powinien mieścić się w przedziale od 1000 do 2000 USD łącznie. Nie trzeba dodawać, że odrzuciłem ofertę mechanika i teraz próbuję rozejrzeć się za częściami zamiennymi innych producentów, które będą kompatybilne z moim MDX, i ewentualnie innymi rodzajami lokalnych warsztatów specjalizujących się w amortyzatorach/kolumnach resorujących.