Nowicjusz na forum, więc bądźcie dla mnie wyrozumiali. Mam '09 MDX z przebiegiem 114 tys. mil. Jest w super dobrym stanie i zamierzam go zatrzymać na długo. Jestem wielkim fanem Hondy i KOCHAM mojego MDX. Działa świetnie, nie zużywa oleju, ale mam irytujące kapanie oleju z silnika i nie chcę mieć kartonu na podłodze w garażu. W ciągu ostatniego roku wymieniłem uszczelki pokrywy zaworów i właśnie zleciłem w warsztacie wymianę uszczelek pompy oleju, uszczelki miski olejowej, a następnie pompy wody i paska rozrządu, gdy mieli go rozebranego.
W zeszłym tygodniu zauważyłem kilka kropli oleju na podłodze w garażu, ugh. Zamierzam zadzwonić do warsztatu w przyszłym tygodniu, ale chciałem potwierdzić, jakie są pozostałe możliwości.
Oto moje pytanie - czy to jedyne możliwe opcje?
W zeszłym tygodniu zauważyłem kilka kropli oleju na podłodze w garażu, ugh. Zamierzam zadzwonić do warsztatu w przyszłym tygodniu, ale chciałem potwierdzić, jakie są pozostałe możliwości.
Oto moje pytanie - czy to jedyne możliwe opcje?
- Uszczelka główna na wale korbowym
- Obudowa filtra oleju/vtec
- Zawór EGR