Ik had een 2019 MDx Advance in Canyon Bronze Mettalic exterieur met Espresso lederen interieur. Het werkte voor mijn ogen. Echter, toen ik de 19 MDX in 2021 (augustus) inruilde (leasde) voor een 22 MDX, vond ik de Espresso niet mooi bij de Liquid Carbon exterieurkleur. Puur subjectief natuurlijk. IMHO ziet de 22 MDX er "het beste" uit in Liquid Carbon Metallic, maar ik schrok terug voor een zwart interieur. Toen ik de 22 MDX in Fathom Blue Pearl met het Greystone interieur in het echt zag (nadat ik die combinatie op een Acuraline Forum poster met die foto's had gezien), was ik verkocht. Ik wil opmerken dat na 2 jaar, ondanks het advies van een verkoper bij een Acura-dealer, dat lichtere interieurs verkleuren door de kleurstoffen in jeans en andere kleding, wat ik beschouwde als een truc om me naar de LCM / Espresso MDX te leiden die hij op voorraad had, gelijk had! Ik zie inderdaad wat kleurtinten die zijn afgegeven op de grijze lederen rugleuning van kleding (met name een olijfgroene veldjas die ik veel draag in de herfst/winter). Ik ben nog steeds op zoek naar een product dat die vlekken eruit kan halen!!