Acura MDX SUV Forums banner

Expresso Interior vindt leuk/vindt niet leuk

7.5K views 4 replies 5 participants last post by  tmuddmdx  
#1 ·
Is er een verschil in het espresso-interieur van het Tech-pakket naar het advanced-pakket... verschillen zoals de kleur, kwaliteit, afwerkingen etc?? Vindt iemand dat de Expresso-interieurs er misplaatst uit kunnen zien met al die verschillende kleuren in hemelbekledingen, rugleuningen, dashboard, afwerkingen etc??

#3 ·
Wat betreft je vraag, ik weet niets over de nieuwe generatie, maar in de 17 en 20 Advance is het leer geĂĽpgraded naar de "Sportstoelen met geperforeerd Milano Premium Leder met contrasterende stiksels en biezen".

#4 ·
Ik had een 2019 MDx Advance in Canyon Bronze Mettalic exterieur met Espresso lederen interieur. Het werkte voor mijn ogen. Echter, toen ik de 19 MDX in 2021 (augustus) inruilde (leasde) voor een 22 MDX, vond ik de Espresso niet mooi bij de Liquid Carbon exterieurkleur. Puur subjectief natuurlijk. IMHO ziet de 22 MDX er "het beste" uit in Liquid Carbon Metallic, maar ik schrok terug voor een zwart interieur. Toen ik de 22 MDX in Fathom Blue Pearl met het Greystone interieur in het echt zag (nadat ik die combinatie op een Acuraline Forum poster met die foto's had gezien), was ik verkocht. Ik wil opmerken dat na 2 jaar, ondanks het advies van een verkoper bij een Acura-dealer, dat lichtere interieurs verkleuren door de kleurstoffen in jeans en andere kleding, wat ik beschouwde als een truc om me naar de LCM / Espresso MDX te leiden die hij op voorraad had, gelijk had! Ik zie inderdaad wat kleurtinten die zijn afgegeven op de grijze lederen rugleuning van kleding (met name een olijfgroene veldjas die ik veel draag in de herfst/winter). Ik ben nog steeds op zoek naar een product dat die vlekken eruit kan halen!!

• Like
Reactions: caemery436
#5 ·
We hebben de Espresso in onze 2017 met zwarte biezen en stiksels. Het heeft het echt goed volgehouden en ziet er, wanneer het schoon is, nog steeds erg strak uit - ondanks kinderen die constant knoeien en niet in staat zijn om eten in hun mond te houden. Evenals een hond van 60 pond die in de regen/winter/etc. over de hele auto springt. Ik heb het gevoel dat het vuil goed verbergt in die gevallen, in tegenstelling tot mijn zwarte interieur in mijn truck. Zoals een andere poster zei, lijkt het goed samen te gaan met zwart interieur en lichte tinten in de auto.

We zijn van plan een type S in de nieuwe generatie te nemen en weten niet zeker wat we moeten nemen omdat het niet wordt aangeboden - ik wil een verandering van omgeving omdat ik persoonlijk denk dat het er een beetje gedateerd uitziet. Sommige Caramel interieurs zien er mooi en fris uit met andere merken. We kunnen uit onze comfortzone stappen met de kleur Azurite.