Acura MDX SUV Forums banner

Heeft iemand foto's van ebbenhouten interieur?

13K views 10 replies 6 participants last post by  bill_mt  
#1 ·
Ik denk dat ik besloten heb om voor Lunar Silver Metallic met Ebony interieur te gaan. Ik heb zitten twijfelen, maar ik moet ze morgen mijn beslissing laten weten.

Zijn er mensen met foto's van hun ebbenhouten interieur? Ik heb online gezocht en dit gevonden... Wat is dat oranje/bruine gebied? Het lijkt niet bij het ebbenhout te passen. Ik hoop dat het gewoon slechte verlichting is.

Attachments

#2 ·
Contrastkleur. Fabrikanten voegen nog een andere kleur toe aan een volledig zwart interieur. Mijn vorige auto had carbon fiber (nep) en de oude auto van mijn moeder had oranje inleg. In het zwarte interieur van Acura lijkt het alsof er een kleine hoeveelheid bruin op de deurkaarten/panelen zit. Het is niet de moeite waard om gek te worden of je zorgen te maken.

Verzonden vanaf mijn SM-G781V met Tapatalk

owns 2024 Honda Accord Sport Hybrid
#3 ·
Contrastkleur. Fabrikanten voegen een andere kleur toe aan een volledig zwart interieur. Mijn vorige auto had carbon fiber (nep) en de oude auto van mijn moeder had oranje inlays. In het zwarte interieur van Acura lijkt het te worden geleverd met een kleine hoeveelheid bruin op de deurkaarten/panelen. Het is niet de moeite waard om gek te worden of je zorgen te maken.

Verzonden vanaf mijn SM-G781V met Tapatalk
Het lijkt erop dat het er beter uit zou zien als het grijs of iets dergelijks was in vergelijking met die oranje tint. Misschien is het gewoon het licht dat het er oranje uit laat zien.

#6 ·
#10 ·
Bij de 3e generatie is de zonwering op de 2e rij standaard op Advance en Entertainment pack. Bij de 4e generatie is de zonwering op de 2e rij standaard op Tech, A-Spec en Advance.

#11 ·
Ik denk dat ik besloten heb om voor Lunar Silver Metallic met Ebony interieur te gaan. Ik heb zitten twijfelen, maar ik moet ze morgen mijn beslissing laten weten.

Zijn er mensen met foto's van hun ebbenhouten interieur? Ik heb online gezocht en dit gevonden... Wat is dat oranje/bruine gebied? Het lijkt niet te passen bij het ebbenhout. Ik hoop dat het gewoon slechte belichting is.
Heb je al gespeeld met de Acura-site? Ze hebben een paar goede foto's om verschillende kleurencombinaties te vergelijken. De foto's zijn van goede kwaliteit. Probeer ook de build-modus.