Ogólnie bardzo podoba mi się model 2025, z kilkoma wyjątkami w porównaniu do poprzedniego modelu 2022 MDX Advance, który miałem do tej pory:
2025:
Jest ogólnie cichszy;
Fotele masujące są fantastyczne – do tej pory działają bez zarzutu;
Ma takie samo fantastyczne prowadzenie, jazdę i komfort jak model 22;
Podoba mi się nowe nadwozie A-Spec Advance (coraz bardziej mi się podobało w miarę upływu czasu);
Jestem nadal trochę niejednoznaczny co do wyboru koloru Urban Grey Pearl / Orchid Interior; (ale to czysto subiektywne);
Bardzo rozczarowany brakiem odbiornika radiowego Sirius/XM – aplikacja SXM jest do niczego – wcale nie jest przyjazna dla użytkownika – uciążliwa w obsłudze w nowym ekranie dotykowym;
Nowy ekran dotykowy był przereklamowany – ma swoje plusy, ale moim zdaniem ma też minusy – jednym z nich jest ciągłe przełączanie się w tryb AA (mam telefon z Androidem), mimo że wybrałem radio AM do odtwarzania, a następnie system może przełączyć się na AA i zaproponować Pandora do odtworzenia czegoś?? System samochodu oparty na Google nie jest zsynchronizowany z trybem AA. Na przykład, jeśli wybiorę miejsce docelowe w głównym programie Google Maps (lub użyję Hey Google lub Alexa [potrzebujesz mobilnego Wi-Fi, aby Alexa działała]), to miejsce docelowe NIE pojawia się w wersji AA? I na odwrót. A jest też kilka innych dziwactw;
Na koniec, skrzynia biegów wydaje się być bardziej szarpiąca (na biegu od 2 do 3 lub 3 do 4) i opóźniona w pewnych okolicznościach podczas jazdy. Myślałem, że początkowe szarpanie zniknie, ale do tej pory występuje okresowo. To samo dotyczy opóźnień czasami... Jadąc z niską prędkością na autostradzie, powiedzmy 40-50 MPH, a następnie naciskając na gaz, odczuwam pewne opóźnienie, prawie jak Turbo?? Pamiętam, że na początku modelu 22 odczuwałem pewne opóźnienie, a w pewnym momencie całkowitego przebiegu zniknęło. Kiedy oddawałem model 22 do nowego leasingu na 25, działał bardzo dobrze, bardzo responsywnie.
Nowością jest dźwięk dudnienia, który słyszę, gdy kolumna kierownicy przesuwa się w górę, aby zająć pozycję (włączone ustawienia automatycznego wysiadania i wsiadania) – pojawił się on około 10 dni temu.
Mam umówioną wizytę u dealera w przyszłym tygodniu, aby sprawdzić problemy ze skrzynią biegów (szarpanie itp.) i to dudnienie.
2025:
Jest ogólnie cichszy;
Fotele masujące są fantastyczne – do tej pory działają bez zarzutu;
Ma takie samo fantastyczne prowadzenie, jazdę i komfort jak model 22;
Podoba mi się nowe nadwozie A-Spec Advance (coraz bardziej mi się podobało w miarę upływu czasu);
Jestem nadal trochę niejednoznaczny co do wyboru koloru Urban Grey Pearl / Orchid Interior; (ale to czysto subiektywne);
Bardzo rozczarowany brakiem odbiornika radiowego Sirius/XM – aplikacja SXM jest do niczego – wcale nie jest przyjazna dla użytkownika – uciążliwa w obsłudze w nowym ekranie dotykowym;
Nowy ekran dotykowy był przereklamowany – ma swoje plusy, ale moim zdaniem ma też minusy – jednym z nich jest ciągłe przełączanie się w tryb AA (mam telefon z Androidem), mimo że wybrałem radio AM do odtwarzania, a następnie system może przełączyć się na AA i zaproponować Pandora do odtworzenia czegoś?? System samochodu oparty na Google nie jest zsynchronizowany z trybem AA. Na przykład, jeśli wybiorę miejsce docelowe w głównym programie Google Maps (lub użyję Hey Google lub Alexa [potrzebujesz mobilnego Wi-Fi, aby Alexa działała]), to miejsce docelowe NIE pojawia się w wersji AA? I na odwrót. A jest też kilka innych dziwactw;
Na koniec, skrzynia biegów wydaje się być bardziej szarpiąca (na biegu od 2 do 3 lub 3 do 4) i opóźniona w pewnych okolicznościach podczas jazdy. Myślałem, że początkowe szarpanie zniknie, ale do tej pory występuje okresowo. To samo dotyczy opóźnień czasami... Jadąc z niską prędkością na autostradzie, powiedzmy 40-50 MPH, a następnie naciskając na gaz, odczuwam pewne opóźnienie, prawie jak Turbo?? Pamiętam, że na początku modelu 22 odczuwałem pewne opóźnienie, a w pewnym momencie całkowitego przebiegu zniknęło. Kiedy oddawałem model 22 do nowego leasingu na 25, działał bardzo dobrze, bardzo responsywnie.
Nowością jest dźwięk dudnienia, który słyszę, gdy kolumna kierownicy przesuwa się w górę, aby zająć pozycję (włączone ustawienia automatycznego wysiadania i wsiadania) – pojawił się on około 10 dni temu.
Mam umówioną wizytę u dealera w przyszłym tygodniu, aby sprawdzić problemy ze skrzynią biegów (szarpanie itp.) i to dudnienie.