Acura MDX SUV Forums banner

Acura MDX drugiej generacji wymiana żarówek świateł mijania DIY

20K views 9 replies 5 participants last post by  skirmich  
#1 ·
 
#2 ·
Świetnie! Jedyną rzeczą, której nie jestem do końca pewien po obejrzeniu filmu, są zaciski. Jak działają zaciski i jak je ścisnąć, aby je usunąć? Dzięki.
 
#3 ·
Świetny filmik, po raz kolejny! Miło znów Cię widzieć na MDXers w tych czasach. Właśnie wymieniłem światła drogowe na diody LED DDM Tuning Sabre 50w (95 dolarów w sprzedaży za 75 dolarów). Są prawie za jasne (i, jak zauważyłeś, mam zastrzeżenia co do ich trwałości - przynajmniej DDM ma 2-letnią gwarancję). Po jeździe z nimi przez chwilę, naprawdę uwydatniło się, jak słabe są nasze światła mijania.

Jestem fanem HID-ów do świateł mijania. Myślę, że mają bardziej solidny "zasięg", a odpowiedni rodzaj żarówki w odpowiedniej lampie ma kluczowe znaczenie w światłach mijania ze względu na ich użycie z nadjeżdżającymi kierowcami. Ponadto diody LED nie nagrzewają się tak bardzo i mogą mieć problem z topnieniem lodu i śniegu w szczególnie trudnych warunkach zimowych. Mogę z tym żyć w moich światłach drogowych, ale nie w światłach mijania.

W każdym razie, jeszcze nie zabrałem się za wymianę HID, ale Twój filmik zainspirował mnie swoją pozorną łatwością. Doceniam również Twój komentarz na temat doboru żarówek. Uważam, że standardowa barwa światła nagrzewa się do 5000K. Uważałem, że moje wyglądały bardziej żółto i po Twoim porównaniu zastanawiam się, czy nie nastąpiło to z powodu starzenia się. (Porównuję z moimi światłami pozycyjnymi Diode Dynamics 6000K i teraz 6000K DDM Sabres). 5500K brzmi dobrze, a Twój pragmatyzm kosztowy jest rozsądny. Dziękuję za dyskusję. Jestem trochę ciekawy, czy ktoś porównywał je bezpośrednio z Morimoto XB35, które również mają świetną reputację (@skirmch).

Wiesz, że dostaniesz za to kluczyk ; )
 
#7 ·
Świetny filmik, po raz kolejny! Miło znów widzieć Cię na MDXers w dzisiejszych czasach.
Wielkie dzięki!

Z różnych źródeł rozumiem, że zapas to 4300K, więc 4700-5000 byłoby najbliższe zapasowi. Nie wpływa to jednak na moc światła. Nadal jest mocne. Niektórzy uważają, że 4300-4700 zapewnia najlepszą moc światła, ale to oczywiście kwestia dyskusyjna.
 
#4 ·
Myślę, że mam szczupłe dłonie. Udało mi się wymienić światła mijania HID bez wyjmowania akumulatora i bez zdejmowania górnej plastikowej osłony/wykończenia. Tak, w większości było to zadanie w ciemno. Dobrze, że to nie moje pierwsze HID D2S. Więc jestem przyzwyczajony do odpinania i wpinania żarówki. Użyłem Philips D2S Xtreme Vision Gen 2 4800K o numerze części 85122XV2C1. Najpierw wymieniłem jedną i jeździłem samochodem przez kilka dni, aby zobaczyć różnicę. Dla mnie nowa żarówka dawała około 20-25% więcej jasności w porównaniu do oryginalnych OEM Philips D2S 4300K, jak wyświetlano na drzwiach garażu (tylko moja ocena wizualna). Podsumowując, byłem bardzo zadowolony z jazdy w nocy podczas mojej podróży z Houston TX do Tampa FL w zeszłe święta Bożego Narodzenia.
 
#6 ·
Chyba mam szczupłe dłonie. Udało mi się wymienić światła mijania HID bez wyjmowania akumulatora i bez zdejmowania górnej plastikowej osłony/wykończenia.
Tak, to jest całkowicie wykonalne. Jak wspomniałem w filmie, powodem, dla którego wyjąłem akumulator, jest to, że w ten sposób jest łatwiej i nie miałem innej możliwości, aby dopasować kamerę do pokazania procesu.
 
#5 ·
Całkowicie wykonalne bez tych usunięć, ale łatwiejsze z nimi i on na to wskazuje.

Zgadzam się w 100% co do jazdy przez tydzień lub dwa z niedopasowaną parą, naprawdę daje to szansę zobaczyć, jakie jest twoje postrzeganie w świecie rzeczywistym, jeśli się wahasz. Jako świeży przykład, nie mogłem dostrzec dużej różnicy w diodach LED DDM Sabre 50 w naszym 4Runnerze 5. generacji, nawet gdy świeciłem na ścianę. Różnica była jednak oczywista po jeździe z niedopasowaną parą przez tydzień. Przekonało to nawet moją mamę, która początkowo była zdecydowanie przeciwna wymianie. Reflektory świateł drogowych MDX działały tak dobrze z tymi diodami LED, że po prostu przełączyliśmy je obie. Szczerze mówiąc, jest prawie za jasno.

Zdecydowanie przełączam się na HID, ale muszę tylko zdecydować się na markę. Punkty @AcuraAddicted są dobrze przyjęte i nie sądzę, żebym był niezadowolony z jego wyboru, szczególnie pod względem kosztów. Mimo to interesują mnie opinie innych marek.
 
#8 ·
Tak, możesz wymienić żarówki bez zdejmowania czegokolwiek.

Wymieniając żarówkę kierowcy: Ustaw się przed samochodem i włóż LEWĄ RĘKĘ w przestrzeń między akumulatorem a przednim wspornikiem podwozia i wymień żarówkę jedną ręką.
To wystarczająco proste.

Wymieniając żarówkę pasażera: Zrób to, co zrobiłeś z żarówką kierowcy, ale teraz odwrotnie, używając PRAWEJ RĘKI.

PRESTO! wymieniasz żarówki w 5 minut.