Acura MDX SUV Forums banner
201 - 220 of 240 Posts
Ik ben er ronduit geschokt over hoeveel ophef mensen hierover maken. Op dit forum laten mensen aftermarket tint, aftermarket trekhaken, aftermarket plastidip, aftermarket velgen, aftermarket speakers plaatsen.

Eén telefoontje naar een auto audio winkel, en voor veel minder dan één auto afbetaling, en poef! je hebt aftermarket SXM.

Ik krab me achter de oren over al deze drukte. Acura heeft telematica uploads en weet precies welk percentage van zijn eigenaren SXM de afgelopen tien jaar heeft gebruikt. Het is niet zo dat contact met hen hen iets gaat vertellen wat ze al niet weten. Ze hadden de satellietschotel in voorgaande jaren nodig om Acura navtraffic te ondersteunen, nu met Google ingebouwd moet SXM op eigen benen staan. Een of andere boekhouder heeft de telematica bekeken en besloten dat de antennekosten de moeite niet waard waren voor alleen SXM-abonnees.

Dus... aftermarket.
Als Acura als een upscale merk beschouwd wil worden en wil concurreren met de grote jongens, zet dan SMX terug. Kijk naar GM en wat de boekhouders met dat bedrijf hebben gedaan.

Als Acura als een upscale merk beschouwd wil worden en wil concurreren met de grote jongens, zet dan SXM er weer in. Kijk naar GM
en wat de cijferaars met dat bedrijf hebben gedaan.
Niets zegt "upscale" zoals een 30 jaar oude technologie die de overgrote meerderheid van Acura's klanten niet gebruikt buiten de gratis proefperiode, als ze die al gebruiken.

De Google-gebaseerde infotainment is lichtjaren beter dan wat ik had in mijn vorige twee voertuigen, een 2019 RR Sport en een 2015 Audi A8.

E-mail verzonden.

Als men strikt een stedeling is, kan streamen via de telefoon een redelijk haalbaar (zo niet bijna even handig) alternatief zijn voor XM-radio.

Als u regelmatig reist naar plaatsen waar de mobiele service marginaal of afwezig is, is streamen waardeloos, terwijl XM-radio consistent en betrouwbaar werkt.
Die vriend is pricely het belangrijkste punt over de verwijdering van de SAT-ontvanger. Je zou toegang kunnen krijgen tot Sirius/XM ZONDER een mobiele telefoon. Nou, misschien zal Acura in samenwerking met Sirius de mogelijkheid bieden om de SXM-app te downloaden naar het Google-gebaseerde systeem van de MDX, waardoor afspelen zonder telefoon mogelijk is. Ik denk dat ik het goed heb? TIDAL, Spotify, Amazon Music zijn allemaal geladen in het systeem van mijn MDX, waardoor ik Alexa of Hey Google (ik denk dat Alexa beter/sneller werkt) kan vragen om "Muziek van Amazon af te spelen". Ze zegt dan.... "hier is iets dat je misschien leuk vindt!"

Niets zegt "luxe" zoals een 30 jaar oude technologie die de overgrote meerderheid van de klanten van Acura niet gebruikt, behalve tijdens de gratis proefperiode, als ze die al gebruiken.

De Google-gebaseerde infotainment is lichtjaren beter dan wat ik had in mijn vorige twee voertuigen, een 2019 RR Sport en een 2015 Audi A8.
Ik vind het grappig dat je de zin "30 jaar oude technologie" hebt gebruikt, hier rijden we nog steeds met een verbrandingsmotor.
Ik snapte je punt. SXM is gemakkelijk te gebruiken tijdens het rijden. Ik reed van West Hartford Ct naar Wildwood Fl en mijn programmeersmaak verschilt enorm. SXM dekte alles voor mij met een druk op de knop / icoon.

Ik vind het grappig dat je de zin "30 jaar oude technologie" hebt gebruikt, hier rijden we nog steeds met een verbrandingsmotor.
Ik snapte je punt. SXM is gemakkelijk te gebruiken terwijl ik rijd. Ik reed van West Hartford Ct naar Wildwood Fl en mijn programmeersmaak verschilt enorm. SXM dekte alles voor mij af met een druk op de knop / icoon.
Ik vind het grappig dat je denkt dat SXM "luxe" is.

Niets zegt "luxe" zoals een 30 jaar oude technologie die de overgrote meerderheid van de klanten van Acura niet gebruikt na de gratis proefperiode, zo ze die al gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat Acura dat aantal kent, d.w.z. het percentage klanten dat XM gebruikt na de gratis proefperiode, en dat het waarschijnlijk een variabele was in de vergelijking of het al dan niet zou worden aangeboden. Het zou interessant zijn om te weten wat het aantal is.

Als Acura als een upscale merk beschouwd wil worden en wil concurreren met de grote jongens, zet dan SXM terug. Kijk naar GM
Als de cijferaars de beslissing hebben genomen, waarom dan paddle shifters installeren, G-krachtmeter (in een basismodel; familie-SUV).... dat gaat mijn pet te boven. Ik denk niet dat SXM veel kost voor de fabriek om te installeren, de klant moet het abonnement kopen.

Kortom, SXM klinkt als rommel omdat het zo slecht gecomprimeerd is. De ontwikkelingen in BT en ACP/AA overtreffen SXM. Dat is de reden dat het weg is. IMHO, als je SXM nodig hebt, gebruik dan de app. Het is ook goedkoper.
Pandora, "Free" (Sunset Mix) Channel, klinkt ongelooflijk en het beste dat je daar kunt vinden, op het ELS-systeem. Probeer het uit en zeg me dat ik het mis heb (maar dat zul je niet kunnen). Nul vervorming op hogere niveaus en het maakt gebruik van alle luidsprekers en verschillende intervallen.

Ik ben eerlijk gezegd geschokt over de ophef die mensen hierover maken. Op dit forum laten mensen aftermarket tint, aftermarket trekhaken, aftermarket plastidip, aftermarket velgen, aftermarket speakers plaatsen.

Eén telefoontje naar een car audio winkel, en veel minder dan één auto-afbetaling, en poef! je hebt aftermarket SXM.

Ik krab me achter de oren over al deze drukte. Acura heeft telematica-uploads en weet precies welk percentage van zijn eigenaren SXM de afgelopen tien jaar heeft gebruikt. Het is niet zo dat contact met hen hen iets gaat vertellen wat ze al niet weten. Ze hadden de satellieterantenne in voorgaande jaren nodig om Acura navtraffic te ondersteunen, nu met Google ingebouwd moet SXM op eigen benen staan. Een of andere boekhouder heeft de telematica bekeken en besloten dat de antennekosten de moeite niet waard waren voor alleen SXM-abonnees.

Dus... aftermarket.
Google is NIET volledig ingebouwd. Er is een gedeeltelijke Play Store, maar die heeft niet de SXM. Daar heb je een telefoon voor nodig, zelfs als de auto een eigen data-abonnement heeft. Het probleem voor mij is de afleiding van de bestuurder om van zender te wisselen. Bijna elke fatsoenlijke auto heeft bedieningselementen op het stuur...en ze werken. Ik ben ook verbaasd over alle discussie over de muziekkwaliteit op SXM. ALS je kwaliteitsmuziek wilt luisteren...blijf dan thuis. Dit is informatie en entertainment onderweg in een onvolmaakte luisteromgeving in de auto. Naar verluidt werkt de aftermarket van VAIS en met de bedieningselementen op het stuur, maar ze leggen een andere antenne onder de bekleding en uit de achterklep en trekken een voedingsdraad naar de zekeringkast...niet wat ik zou verwachten te doen bij een MDX S-type uit 2025.

Google is NIET volledig ingebouwd. Er is een gedeeltelijke Play Store, maar die heeft de SXM niet. Daar heb je een telefoon voor nodig, zelfs als de auto een eigen data-abonnement heeft. Het probleem voor mij is de afleiding van de bestuurder om van zender te wisselen. Bijna elke fatsoenlijke auto heeft bedieningselementen op het stuur...en ze werken. Ik ben ook verbaasd over alle discussie over de muziekkwaliteit op SXM. ALS je naar kwaliteitsmuziek wilt luisteren...blijf dan thuis. Dit is onderweg informatie en entertainment in een onvolmaakte luisteromgeving in de auto. Naar verluidt werkt de aftermarket van VAIS en met de bedieningselementen op het stuur, maar ze leggen een andere antenne onder de bekleding en uit de achterklep en slangen een voedingsdraad naar de zekeringkast....niet wat ik zou verwachten te doen bij een MDX S-type uit 2025.
Ik denk eigenlijk dat SXM het niet langer gratis aanbiedt aan Acura of ze daadwerkelijk betaalt.

Pandora ,"Gratis" (Sunset Mix) kanaal, klinkt ongelooflijk en het beste dat je daar kunt vinden, op het ELS-systeem. Probeer het uit en zeg me dat ik het mis heb (maar dat zul je niet kunnen.) Nul vervorming op hogere niveaus en het maakt gebruik van alle luidsprekers en verschillende intervallen.
En kun je je selecties wijzigen en deze app met je handen aan het stuur kiezen?

Ik heb een SType uit 2025. Ik ben van MN naar AZ en terug gereisd. Ik heb tijdens de hele reis naar XM geluisterd. Geen bediening op het stuur, maar je kunt zenders wijzigen met spraakopdrachten of het touchscreen gebruiken.

Niet per se waar, misschien als je in een extreem afgelegen regio bent… Ik woon in het westen van NJ en reisde 250 mijl ten zuidoosten van State College, PA, wat niet stedelijk is, voor een forelvistrip en kon de hele weg heen en terug naar Sirius XM luisteren.

Ik dacht dat het een probleem zou zijn, maar ik vind het geen probleem, ik ben geen jongere en heb me aangepast aan een kleine verandering van mijn gewoonten. Ik heb de auto niet alleen gekocht voor de SiriusXM-radio. Ik heb hem gekocht omdat ik sinds 1984 een Honda/Acura-eigenaar ben.

Als de bean counters de beslissing hebben genomen, waarom dan paddle shifters installeren, G-krachtmeter (in een basismodel; familie-SUV).... gaat mijn pet te boven. Ik denk niet dat SXM de fabriek veel kost om op te nemen, de klant moet het abonnement kopen.
Ik ben dol op paddle shifters! Met de bergen in de buurt waardeer ik de extra transmissiecontrole. Ik had ze in mijn Forester XT en Honda Ridgeline en ik gebruikte ze elke dag als ik van Alta kwam. Ik moet mijn vrouw nog steeds laten zien hoe ze haar paddle shifters in haar nieuwe RDX moet gebruiken.

Een fabrikant zou waarschijnlijk veel klanten winnen als ze minimaal 3 jaar SXM-dekking zouden aanbieden.

Ik ben er ronduit geschokt over hoeveel ophef mensen hierover maken. Op dit forum laten mensen aftermarket tint, aftermarket trekhaak, aftermarket plastidip, aftermarket velgen, aftermarket speakers plaatsen.

Eén telefoontje naar een autoaudiowinkel, en veel minder dan één auto-afbetaling, en poef! je hebt aftermarket SXM.

Ik zit me te verbazen over al deze drukte. Acura heeft telematica-uploads en weet precies welk percentage van zijn eigenaren SXM de afgelopen tien jaar heeft gebruikt. Het is niet zo dat contact met hen hen iets gaat vertellen dat ze al niet weten. Ze hadden de satellietaantenne in voorgaande jaren nodig om Acura navtraffic te ondersteunen, nu met Google ingebouwd moet SXM op eigen benen staan. Een of andere boekhouder heeft de telematica bekeken en besloten dat de antennekosten de moeite niet waard waren voor alleen SXM-abonnees.

Dus... aftermarket.
Goed gezegd. Ik zie het probleem gewoon niet. Als je per se satelliet wilt gebruiken, heb ik dit gevonden: Acura OEM Factory SiriusXM Radio Controls. Het ziet er echt gemakkelijk uit om te installeren... maar bespaar je geld en gebruik in plaats daarvan Android Auto/Apple Car Play.

E-mail verzonden.

Als men strikt een stedeling is, kan streamen via de telefoon een redelijk haalbaar (zo niet bijna even handig) alternatief zijn voor XM radio.

Als u regelmatig reist waar de mobiele service marginaal of afwezig is, is streamen waardeloos, terwijl XM radio consistent en betrouwbaar werkt.
Uw opmerking is spot on. De XM-app werkt als je een mobiel signaal hebt. Ik heb net een reis door het hele land gemaakt en de app geprobeerd te gebruiken. Het viel weg en kwam terug, afhankelijk van het beschikbare mobiele signaal. Overgeschakeld op het streamen van mijn eigen muziek vanaf de telefoon.

Ik heb net een reis door het hele land gemaakt en geprobeerd de app te gebruiken. Het viel weg, afhankelijk van het beschikbare mobiele signaal. Overgeschakeld op het streamen van mijn eigen muziek vanaf de telefoon.
Een andere ding dat mensen kunnen proberen als de app-versie wegvalt, maar andere streaming-apps niet - probeer de SXM-app-instellingen te wijzigen om te streamen met een lagere kwaliteit. Ik weet dat de echte audiofielen hier daarvan zouden gruwelen, maar het maakt echt geen verschil als je praat of sport streamt of voor de meesten van ons wiens oren niet zo geweldig zijn. Streamen met een lagere bitrate zou de kans kleiner maken dat het geluid wegvalt als je op een zendmast staat die om de een of andere reden qua bandbreedte wordt uitgedaagd. Ik heb de SXM-app niet gebruikt, maar uit wat ik online heb gelezen, lijkt het een instelling voor 'kwaliteit' te hebben.

Ik heb meer gestreamd dan de meesten van jullie tijdens mijn roadtrips door het hele land, over de bovenkant van het land, de alleronderkant, veel routes daartussen, meer afgelegen gebieden, enz. en ik ben verrast door hoe goed de connectiviteit tegenwoordig is. Natuurlijk zijn er een paar gebieden waar geen service is als je niet op de snelwegen zit, maar verrassend weinig gebieden, tenzij je heel afgelegen bent en door bergen wordt omringd. Mijn ervaring is met het ATT-netwerk.

Als Acura als een upscale merk beschouwd wil worden en wil concurreren met de grote jongens, zet dan SXM terug. Kijk naar GM
Waarom dwingt Acura de klant dingen op die ze niet willen en dingen wegnemen die ze wel willen en leuk vinden. Cijferaars en vage hersens slaan keer op keer toe.

201 - 220 of 240 Posts